Hakutulokset

  1. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat VOL. 2 **

    Heippa pitkästä aikaa! Ajattelin vain tulla ilmoittamaan, vaikka tuskin täällä enää ketään ns. tuttuja on, että tänään testiin pamahti 2 viivaa saman tien, mutta aamulla vielä uusi testi kun tämän tein illalla. Joten poistun täältä ja puhallan teille plussa tuulia oikein puhurina! =)...
  2. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat VOL. 2 **

    Heips taas pitkästä aikaa! Taas pikaisesti täällä pyörähtämässä, puinnit ja kuivaukset käynnissä, joten touhua riittää :hug: :hug: tädin kiusaamille :flower: ja tarrasukkia plussanneille sitten omaan napaan: Mulle saapi päivittää tänään 4.9-09 KP 4 YK 34 ? Mikäli joku...
  3. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Heippa kaikille!! Lomalla ollaan ja pikaisesti käyn infoamassa asiasta. :attn: [/b]Tänään tiistaina 4.8-09 KP 1 !!!! [/b] Toivon mukavia kesäpäiviä kaikille älkääkä antako apatian ottaa valtaa jos vaikka täti sattuu tulemaan. Onnea kaikille teille onnen potkaisemille ...
  4. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    :hug: tädin kaltoin kohtelemille :flower: :flower: positiivisen tuloksen saaneille =)
  5. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Heippa !!!! Olin tämän viestin laittanut tuonne sivulle 57 päiväys 7.7-09 voisitko päivittää kiertoni... onko se tänään sitten kp 6 ???
  6. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Heippa. Jos voisit Arcatha päivittää taustailevan meikäläisen tiedot. Mulla tuli täti tuhrutellen lauantaina kylään ja tuhrutteli vielä sunnuntaina. Vasta maanantaina alkoi kunnon vuoto, joten olisko tänään KP 4 ? . Kiitos! Nyt laittamaan tyttöä nukkumaan, hyvää yötä!
  7. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Heippa kaikille! Voisitko Arcatha päivittää mulle su 7.6 KP1 , eli onko nyt tänään sit KP3 Olin viikonlopun reissussa eli pe aamusta su päivään ja pe iltana mies soitteli ja sanoi, et nyt on tullut näppyjä, eli meil on nyt sit vesirokko, Jippiii!!
  8. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Arcatha, mulle voisi päivittää tänään KP1. Täti saapui yöllä kylään. Onnea plussanneille!
  9. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Pikaisesti käväisen kertomassa että tämä kierto taisi mennä ihan hukkaan... juuri kierron oikeahkona ajankohtana kuinka ollakaan mulle tuli mahatauti :x , nyt palataan normaali elämään vähitellen ja pidän vieläkin peukkuja pystyssä ettei muille tautia tulisi. Olisi kyl lottovoitto jos toiset...
  10. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Heissan kaikille! Onnea ja tarrasukkia plussanneille ja isot halaukset pettyneille. Olen pysynyt koneelta poissa kun flunssa iski ennen pääsiäistä ja ei ole vieläkään täysin ohi, ab-kuuri päällä. Arcatha voisitko päivittää mulle tänään KP 2, tädin ryökäle tuli eilen aamul vierailulle...
  11. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Heippa! Ihan olen unohtanut käydä ilmoittautumassa, kun tuo nuorempi neitokainen oli kaksi viikkoa kotona flunssan vuoksi. Eli lauantaina tuli täti paikalle, joten onkos tänään keskiviikkona sit KP 5 ?? Nyt on pakko lähteä nukkumaan. Palailen paremmalla ajalla lukemaan tapahtumia...
  12. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    En ehdi nyt lukea kuulumisianne tarkemmin, mutta :hug: sitä tarvitseville ja :flower: =) ilouutisen saaneille sitten omaan napaan... Mulle voi laittaa tänään tiistaina KP 1 illalla jo tuntui jomotusta selässä joten otin yöpalaksi Ibumaxin ja kävin nukkumaan. Aamulla herätessä ei...
  13. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    :flower: Onnea haamuista ja plussista :hug: tätösen kiusaamille Täällä ei mitään uutta rintamalla... kaikki niinkuin ennenkin. Eilen pöllyteltiin peittoja ja jos nyt jaksais joka toinen päivä sitä jatkaa niin saattais tulosta ehkä tullakin, mutta yleensä tuo nukkumatti kyllä kutsuu kovasti
  14. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Mulle saapi päivittää KP 4 (luultavasti) täti ilmaantui muistaakseni torstai iltana, ei ollut tosin paljon vuotoa, mut oli kuitenkin. Nyt on ilmeisesti pikku hiljaa häipymässä pois toivottavasti tuhrua ei tule montaa päivää. En jaksanut lukea viestejä läpi tällä kertaa,( meillä on...
  15. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Täällä odotellaan tätiä tulevaksi.. terolutit syöty kierron 15-24 päivinä.. joten luulisi tädin siis saapuvan ihan lähiaikoina, toivottavasti ilman särkyjä tällä kertaa, kiitos.... :hug: kovasti sitä tarvitseville :flower: iloisesti yllättyneille
  16. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille ja haamuilijoille :flower: Suuren suuri :hug: tädin kiusaamille ON: kävin sit tänään hakemassa apteekista Terolutit ja tarkoitus olisi ottaa ne käyttöön jo tässä kierrossa... Täti kun saapui niin ei ollut ns. kunnon vuotoa kuin nippa nappa yhtenä...
  17. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Arcatha :flower: hienoja uutisia!! Voisitko päivittää mulle tänään kp 1. Vessassa juuri kävin ja huomasin, että täti on tulossa. Katsotaan kauanko vuoto kestää, varuiksi otin jo buranaa ettei tuo kipu pääse päälle kun sit se ei meinaa oikein hellittää. Toivottavasti mun ei tartte niihin...
  18. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Suuret kiitokset Arcatha :flower: , lähinnä juuri noita sivuvaikutuksia jännäilen, kun en kyllä mitään lisää vaivaa tahdo tämän refluksin ja palleatyrän kaveriksi :/ . Elämä on välillä tosi kurjaa niiden vuoksi ja rajoittavat kyllä elämistä aikas paljon, tädin kipuilut ei ole mitään siihen...
  19. P

    ** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

    Heippa!! Taisi jäädä huomaamatta kun 15.12 ihmettelin aikaista tädin tuloa, mutta jos voisit kuitenkin päivittää mulle listaan nyt KP22 (jos en aivan väärin laskenut, pientä vuotoa alkoi 14.12 tulemaan) :attn: tänään kävin gynellä ja mitään "pahaa" ei näkynyt, papassa menee se 2-3 viikkoa...
  20. P

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Tervehdys kaikille näin poikkeuksellisen nopeasti ja "kesken" kierron. Ihan ensin onnea plussanneille :flower: Ja suuret lohdutus :hug: tädin kiusaamille Sitten omaan napaan: Nyt on jotain outoa ja merkillistä tapahtunut ja en kyllä itse tiedä mistä on kyse.....? Eilen oli siis kp 18...

Yhteistyössä