Hakutulokset

1. F

Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

Lilli: Voi kun jännäksi menee. Kovasti plussatuulia!! Tule kertomaan tänne miten kävi. :) Aurikoinen äityli: Plussatuulia sinullekin!!! Mitä oireita sinulla oikein on? Minua kovasti mietityttää tuo yrityksen aloittaminen jo 08 alusta :| Ehkäpä se on parempi siirtää 09 alkuun kun miten...
  2. F

En ole kovin kerenny kirjoitteleen, mutta keskustelua on tullu seurailtua. Aurinkoinen äityli: Mikä on tilanne? Teitkö testin? Meillä kans on 8kk tuo nuorimmainen :heart: Ja vaikka just tänne alussa kerroin, että yritys alkaa 09 alkuvuodesta niin nyt me ollaankin alettu miettiin, että josko...
  3. F

Siis vauvakuume on jo tullut, vaikka 03/07 syntyi tämä toinen :laugh: Meillä kaksi poikaa ennestään 1v vajaat 4kk ikäerolla ja kolmatta kuumeilen. Yritys kylläkin aloitetaan 2009 vuoden alusta kun halutaan pidempi ikäero kun kahden ekan välillä oli. Olen kokenut tämän kuluneen puolivuotta sen...
  4. F

Kolmannesta kuumeilevat,mutta ei vielä ajankohtainen...

No nii elikkäs tänne liityn :laugh: Siis ennestään kaksi poikaa 05 ja 07 :) Ikäeroa 1v4kk noilla ja kolmatta jo kuumeilen. Tosin ollaan päätetty, että yritys alkaa v.2009 alusta. Haluan nyt pidemmän ikäeron kun noiden kahden välillä. Alku oli tosi rankka, kun oli kaksi noin pienellä ikäerolla...
  5. F

Kolmatta kuumeilevat!!

En oikein kuulu vissiin tähän pinoon, koska yritys ei ole päällä, eikä tule olemaan vielä ainakaan vuoteen. Ehkä vuonna 2009 aikasintaan alkaa yritys. Siis olen 27 v kotiäiti (tällähetkellä) ja lapset 1,5v ja 2kk =) Kolmas vielä tulevaisuudessa toiveissa :) Mutta vaikka yritys ei nyt ole...

Yhteistyössä