Hakutulokset

  1. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Soja: Felicitaksessa määrättiin et 9.2 testaukseen!onhan siinä jo sit keräyksestä 15 pvä, et en tiiä lasketaanko se jo sit siitä, siis piinapäivät, emmä tiiä!ainakin piti paikkansa! Hanat ainakin aukes jo alakerrassa ja kunnolla!!!!no onneks ei tarttenu menkkoja odottaa pidempään!
  2. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    no niin... tulokset tuli ja NEGA sieltä tuli!nyt v*tuttaa ja paljon!olin niin varma et nyt on tärpännyt, mieskin oli jopa varma!huh huh.... miten sitä taas sais kerättyä voimia... silmät ei varmaan huomenna edes aukea :'( :snotty: ja vielä räkätauti päällä! alkaa toivo jo loppua :'( ...
  3. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    mm-72 kyllä toi kuule näytti mun silmään ihan selvältä plussalta :) ja se vielä tummenee :) varovaiset onnittelut :flower: mun pitää mennä verikokeisiin maanantaina =) alkaa jo jännittää!!!!!
  4. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    aamulla heräsin siihen kun munasarjojen kohdalta juili niin paljon et aattelin et nyt alkaa menkat....meinasin jo hakea särkylääkkeen, mut en hakenut :( nyt saakin sit jännätä töissä oliko kyseinen juiliminen sitä, edelleen pakottaa!voi ei! mukavaa torstai päivää kaikille =)
  5. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Onnea Onnea Onnea Raitanen ihanaa kun plussia tulee :) varmaan ihan mieletön tunne!kumpa sen saisi itsekkin kokea Jena olen tosi pahoillani! itestä sen verran että selkä kipu pahenee koko ajan ja olen aika varma et ei ole tärpännyt, kun aina ennen menkkoja tulee älytön selkä kipu...
  6. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Jena kotitestit ei välttämättä vielä näytä oikeaa tulosta, sulla vasta pp11, mut pahoittelut jos negaksi jää, mut vielä on toivoa :hug:
  7. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    mä en ole ainakaan laskennu tässä kierrossa mitään, kun on ollu noita lääkkeitä niin paljon et huh huh pää menis vaan enemmän pyörälle!... mä vaan testaan silloin kun lääkäri määrää.. heh !!! =) :laugh:
  8. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Angela oikeen paljon onnea +:sta :flower: hienoa! toivotaan et me muut piinailijat saadaan sama toivottu + =) punktioon meneville tsemppiä matkaan! itellä ei sen kummoisempia oireita ole... nyt oon vähän harmissani kun alkoi selkäkivut ja ne on aina mulla merkanneet...
  9. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    ihan mahtavaa Jozefina =) toivotaan, että tästä se plussa-aalto alkaisi!Onnea paljon :flower: :flower:
  10. M

    Odotuksen odottajat!part II

    heippa!mut voi poistaa taustailjoista, kun oon nyt siirtyny tonne tammikuun ivf pinoon :) maananaina oli punktio ja eilensirto!mut tsemppiä teille ja kiitos tuesta!nyt mulla alkaa jännäämiset!
  11. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    ompas täälä tapahtunut paljon muutamien päivien aikana kun ei ole päässyt käymään :) pettyneille halauksia ja voimia paljon! :hug: Jozefina: toivotaan että tulis jo toivottu + :flower: pidän peukut ja varpaatkin pystyssä, enää tunti niin saat tietää... jännitys on varmasti mitä...
  12. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Jena: sullahan oli hyviä uutisia, jippii :) nyt vaan toivotaan parasta ! Karatin: toivotaan, että molemmat jakautuisivat :) joku fiksumpi joka osaa päivittää listaa vois laittaa mulle punktio:26.1 ja siirto 29.1 jos tulee siirretävää... mut toivon tietysti parasta! mulla tullut vasta...
  13. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Tirlittan: maanantaina mulla oli 7 kummallakin puolella, et muutamas päiväs oli muuttunut!voihan olla et sullakin muuttuu :) mut on toi sunkin tulos varamsti hyvä :) oireita on ollu todellakin toi kirkas limainen vuoto... mulla on myös selkä ollu kipeä ja tietty alavatsa :) mut se ei ole...
  14. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    tänään oli ultra ja hyvältä näytti, saalis oli nyt 21 follia =) mut osa tietty pienempiä!Punktio on sitten maanataina ja siirto torstaina, jos on jotain siirettävää.... sitä kun ei vielä voi tässä vaiheessa tietää, mut toivon niiiin paljon et on!! Tiinuli oon samaa mieltä kuin muutkin...
  15. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Karatin: niin vähän ajattelinkin, mut tuli vaan mieleen kun olen kärsinyt munasarjakystista niin automaattisesti havahduin ettei taas vaan niitä!Lääkäri tosiaan sanoi et on norm. ja käski olla huolehtimatta jos tunne yht'äkkiä loppuu, johtuu kuulemma siitä kun follit kasvaa isommaksi niin sitä...
  16. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Kristiina: onnea hyvistä lukemista, nyt vaan peukut pystyyn :) Tirlittan: molemmilla puolilla oli 7 follia, lääkärin mukaan ihanteelliset lukemat, itse odotin et niitä ois enemmän, mut eiköhän nuo riitä!kaikki oli niin kuin tässä vaiheessa kuuluukin, 22 pvä uudelleen Uä:neen ja silloin...
  17. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Kristiina ihana kuulla et sulla asiat noin hienosti :) onnea kovasti siirtoon! Onko teillä muilla ollut munasarjoissa sellasta painontunnetta, kun munasoluja on kasvateltu?itsellä tuntuu tosi paljon, vähän samanlaiselta kun olisi kysta :( mut eihän kystia ainakaan pitäs tulla kun on toi...
  18. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    millinka en tiedä noitten eroja mut Gonal-F on follitropiini alfaa ;) auttaa siis kasvattamaan munasoluja!varmaan ajaa saman asian, ehkä, mut riippuu varmaan henkilöstä kumpi sopii sitten paremmin!!luulisin :laugh: aika jännää toi maidon tulo... ehkä kannattaa tehdä testi jos epäilee, ihan...
  19. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Kristiina76 tsemppiä paljon huomiselle :flower: tulehan kertoo sitten kuinka meni! Itse olin tänään UÄ:ssä ja kaikki oli mallillaan =) Synarela annos pienennettiin ja Gonalit alotan jo tänään illalla annos 150, eli pistokset taas käyttöön!19 pvä meen taas sitten uudelleen UÄ:neen...
  20. M

    ~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

    Sannuli-81 meillä on hoidot oiken hyvällä mallilla =) Primolutit loppu alkuvuodesta ja sumut edelleen käytössä, tiistaina meillä on ensimmäinen UÄ käynti ja sielä sit selviää enemmän, tod. se millon alan piikittää Gonalia :) ja kuinka paljon... se on onneksi jo tuttua puuhaa!siitä se UÄ rumba...

Yhteistyössä