Hakutulokset

  1. E

    IMUSOLMUKKEISTA(ja nielurisoista)

    Meidän tytöltä leikataan nielurisat parin viikon päästä, vaikkei mitään päiväväsymystä olekaan. Ei myöskään infektiokierrettä. Nielurisat ovat vaan niin hervottoman suuret, että peittävät melkein kokonaan kurkun. Kuorsausta on paljon, mutta en ole mitään päiväväsymystä huomannut. Puhe on...
  2. E

    Miten saan paikattua turvaistuimen kankaan??

    Siis korokeistuimeen on tullut pari reikää. Onko olemassa jotain liimautuvaa tms kangasta jolla voisin paikata? Pian reiät ovat jo liian isoja paikattavaksi.... :(
  3. E

    kuukautiset

    Ekan jälkeen 8 kk menkat pois tokan jälkeen 6kk kolmannen jälkeen 5kk Aina olen imettänyt vähintään 8kk.
  4. E

    montakos lasta teillä äipät on?

    3 on. Tulevaisuudessa ehkä lisääkin...
  5. E

    G: KOULUTUS/AMMATTI?

    Minä sairaanhoitaja, mieheni ekonomi. Molemmat ollaan oman alamme töissä. (Minä suunnitelen koko ajan lähteväni...)
  6. E

    Minkälaisia mietteitä lapsiluvusta 20-30 vuotiailla?

    Olen 27v (kohta 28v) ja meillä on 3 lasta; 6v, 3½v, 1½v. Haluaisin vielä pari.... saa nähdä jos Luoja suo.
  7. E

    Karvatupentulehdus!!

    Mulla on alapäässä toisessa nivustaipeessa karvatupentulehdus. Samaan kohtaan tulee aina vaan uusi "finni" joka on pakko puristaa ja tyhjentää. Onko haettava antibioottikuuri? Yksi Kefexin kuuri ois kaapissa, alkaisko popsimaan...?
  8. E

    Milloin on seuraavan kerran BRION "ystävyysmyynti"

    Siis se joka pidetään aina muutaman kerran vuodessa Petikossa tai jossain länsi-Vantaalla? Tietäiskös joku?
  9. E

    Mistä saisi joulukorteille seinälle asetettavan "taskun"?

    Siis mistä löydän tuollaisen tai vastaavan? Äiti teki joskus ennen muinoin, itse en valitettavasti osaa vaikka olis kaavatkin! Oiskos jollakin joku vinkki?
  10. E

    Mitä tehdä vanhaksi menneestä maustamattomasta jogurtista?!

    Litra maustamatonta jogurttia meni vanhaksi (1vko). Oiskos mitään esim. piirakkaohjetta johon sen voisi käyttää? Vinkkejä, kiitos!! =)
  11. E

    Lapsi hoitoon-äiti kotona! EN käsitä...

    Puhut asiaa. Lähipiirissämme on muutamia jotka vievät esikoisensa tarhaan kun perheeseen on syntynyt uusi vauva. Meillä on 3 lasta (5½v,3v ja 1v). Aina uuden vauvan syntyessä olemme todella yrittäneet huomioida vanhempaa/vanhempia lapsia, kun onhan se heillekin iso muutos kun yhtäkkiä...

Yhteistyössä