Hakutulokset

  1. N

    ~ ~ ~ MAALISVAUVAT 2008 *Helmi- ja maaliskuussa -08* ~ ~ ~

    Keskiviikko päivää vaan! Minäkin vihdoin pääsen ilmoittautumaan tännekin. Lisätkää kiitos, tiedot tuonne listaan. Meille siis syntyi pikkuinen poika keskiviikkona 27.2 klo 4.23. RV 39+4. Painoa hänellä oli 3550g ja pituutta 50cm sekä pipon mitta 34 cm. Arki on lähtenyt vauvan kanssa hyvin...
  2. N

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Hei! Olen ollut melkeinpä pelkästään taustailijana ja käynyt lueskelemassa teidän viestejänne. Ajattelin kuitenkin tulla ilmoittamaan uutisia, meille syntyi pikkuinen prinssi 27.2 klo 4.23. RV 39+4. Painoa 3550g ja pituutta 50cm. Synnytys oli nopea ja kivulias, vedet meni aamulla klo 2.30 ja...
  3. N

    MAALISMASUT 2008

    Heippa vaan kaikille =) Mulla on pikkuhiljaa takana elämäni karmeimmat kaksi viikkoa! En ole päässyt juuri sängystä ylös, oksentelua ja mikään ruoka ei tunnu maistuvan. Nyt olo alkaa olla suht normaali, väsyttää vain ehkä tavallista enemmän. Eka neuvolakäynti on jo takana ja kolmosemme...
  4. N

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Heippa vaan kaikille! :flower: En ole ainakaan kahteen viikkoon päässy tänne lukemaan teidän juttujanne, ollaan perheen kanssa lapissa lomailemassa, nyt pääsin vihdoin tuttavani koneen kimppuun ja pääsin ilmoittelemaan suuret uutiseni! Tein raskaustestillä plussan 28.6, mitään oireita ei ole...
  5. N

    PInoon 76 mammat=)

    Heippa vaan! Täällä olis kanssa yks äiti vm. -76, lapsia kaksi, poika -99 ja tyttö -02, kolmonen on työnalla. Avomieskin löytyy ja perheeseen kuuluu useampia koiria. Perheemme asustaa Savon ja Karjalan rajamailla. =)
  6. N

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Heip vaan kaikki! =) Olin maanantaina nielurisaleikkauksessa ja nyt pikkuhiljaa olo alkaa kohentumaan niin, että jaksaa jo istua koneella. Lääkkeitä tosin kuluu ja juodakin pitää jatkuvasti jo helteenkin takia. :flower: Huomasin tuossa juuri, että ovispäivät alkavat uhkaavasti lähestyä ja...
  7. N

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    AAAAPUVA! :kieh: Pääsin just viime viikolla mukaan ja nyt sivut on menneet uusiksi ja kirjautuminenkin nykyään vaaditaan. Rupesin tässä kokeilemaan miten tämä viestin laittaminen onnistuu. Onnittelut kaikille plussanneille! =) Itselläni on justiinsa vuotopäivät ohi ja ovispäiviä tässä...

Yhteistyössä