Hakutulokset

1. A

suurperheitä?

meillä suurperhe myös: äiti -77,pojat -97,-99,-05 ja -06. yksinhuoltajalle tuo on todellakin SUURperhe,kaikki lapset poikia ja heistä on todella paljon iloa mun elämässä. :saint:
  2. A

2 kuukautispäivä

mulla Roope on jo kolmas lapsi,edelliset on 7/99 ja 4/97.ite oon 28v. lisäruuan antamisen olen jokaisen kohdalla alottanut noin pari kuisena. maissivellillä aloitettu pikkuhiljaa,ensin lusikalla muutama maistiainen ja seuraavana päivänä jo 20milliä. siitä hiljakseen nostettu määrää. parikuisen...
  3. A

Lapsesi/Lapsiesi nimet?

\ Unohtuipa noista väleistä sitten pilkut.... ne piti olla muodossa MIRO PATRIK ALEKSI,NIKO KONSTA JUHANI ja ROOPE AATOS
  4. A

Lapsesi/Lapsiesi nimet?

MIRO PATRIK ALEKSI NIKO KONSTA JUHANI ROOPE AATOS =) :p
  5. A

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

kauniita ja erikoisia nimiä.. :heart: meiltä löytyy MIRO PATRIK ALEKSI,NIKO KONSTA JUHANI ja ROOPE AATOS. juhani on nikon isältä ja aatos on roopen isältä+isoisältä :saint:
  6. A

2 kuukautispäivä

:wave: meidän Roope Aatos täyttää huomenna 2kuukautta. päätään kannatellut vatsallaan ollessaan jo pari viikkoisesta asti. roope on kova poika juttelemaan ja hymyilemään. nauramaan saa kun isoveljet hauskuuttaa. meillä aloitettiin jo vellin maisteleminen vajaa viikko sitten,poika on niin kova...
  7. A

-77 syntyneet, montako lasta..

täälläkin äiti 06/77,avomies 03/85 ja kaksi poikaa:04/97 ja 07/99 ja masuasukin la 06/05 :saint:

Yhteistyössä