Hakutulokset

  1. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    heipsan! olipa taas tullu tekstiä! on kyllä tosi mukava käydä lueskelemassa mitä muille saman ikäisille lapsosille/perheille kuuluu! täälläkin yksi jolla opinnot kesken.. nyt olen pikkuhiljaa niitä jatkanut, pari päivää viikosta käyn opiskelemassa. jos nyt muutamia kursseja saisi...
  2. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    piiitkästä aikaa kerkeen kirjotella.. (ehkä!) melkosta menua päivät noiden poikien kans ku isukki taas töissä. mulla meinaa edelleen olla pientä flunssan poikasta, mutta onneksi pojille ei tullu ku pikku flussa, joka meni ohi muutamassa päivässä. Oli se vauvalla sit vissiin koliikkia se...
  3. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    heips! mahoton ku aika menee hirveän nopeaa. huomenna jo kokonaista 3kk ikää poitsulla! ja neuvola läkäri myös on huomenna. ja eka piikitys. minä ole siinä toivossa et masennus ei uusi! ainaki nyt on niin huippu olotila et ei sit varmaan viimeseen kolmeen vuoteen! ja jaksaa jopa kämpää...
  4. Ä

    MAALISTAAPEROT 2006

    löysin täältä tällaisen pinon ni ajattelin tulla teiltä vähän kyselemään nukkumisesta. elikkäs, meidän esikko on 1,4v noin suunnilleen. ongelma on rikkonaiset yöt. en muista millon viimes olisi nukkunut koko yön heräämättä, mutta unta sit kyllä riittää 12-14 tuntia yössä. miten te olette...
  5. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    tää on aivan uskomatonta! Kokeilin eilen tuota pepsukan mainitsemaa tyyliä saada vauva rauhoittumaan. käärin vauvan n.tunnin huudon jälkeen peiton sisään ja tarjosin tuttia ja hyssytin. jonkin aikaa huudettuaan rauhoittui. Tänään yömaidon ja röyhtäytyksen jälkeen huudon alettua käärin pojan taas...
  6. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    hohhoijaa... |O täällä ollaan melkoosen väsyneitä. ilmeisesti koliikki on iskenyt poikaan. yöllä normaalisti huutaa sen 1-3 tuntia. :ashamed: ei siinä että yöt huutaa mutta kun huutaa päivälläkin. taistelee unta vastaan ja siihen viel masuvaivat päälle.. onneksi tuo 3kk ikä kolkuttelee...
  7. Ä

    Millä rv olette saanu nyyttinne syliin??

    esikoinen rv37+5 3390g toinen rv38+2 3460g
  8. Ä

    korvikkeiden antaminen ja neuvola

    meillä suht. normaalisti. tosin esikoisen aikaan oli täti jotenki "vihainen" ja syyllisti melkeen suoraan ku olen niin "huono" äiti,(johtuen varmaan iästäni ja siitä kun hän ei voinut ymmärtää että pärjään lapsen kanssa muutenkaan) mutta nyt sama täti tämän toisen kans on ottanut asian ihan hyvin.
  9. Ä

    koska seksiä synnytksen jälkeen????

    n. kk molemmista kun ekan kerran harrastettiin seksiä synnytyksen jälkeen ja normaalilta on tuntunut heti, pientä jännitystä lukuun ottamatta. repeämiä eikä tikkejä kummallakaan kerralla
  10. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    onko kellään tietoa/ kokemusta mitä oireita on jos tuola alapäässä on jokin tulehdus tms.? mellä on poitsu saa enää pelkästään korviketta. :ashamed: ei vaan jotenki imetys onnistunu.. ja kyllä ärsyttää!! no, jos jotain hyvää pitää tuosta löytää ni poika nukkuu yöllä vähintää 5 tunnin pätkiä...
  11. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    mä en oikeen jaksa ymmärtää tätä vuotamista!!! :kieh: jälkivuodosta oli melkeen viikon tauko ja alko taas uudelleen, sit oli n.4 päivää vuotoa ja taas päivän tauko, ja nyt on oikeen veristä vuotoa maha on oikeelta puolelta alhaalta kipee, niinku ois ovis,(ei tällain menkkojen aikana ennen) mut...
  12. Ä

    Milloin SUURI RAKKAUS vauvaan syntyy...?

    esikoiseen se iski jo odotusaikana... ja päivä päivältä tota rakastaa vaan enempi. mutta mutta, tämä kuopus, kohta 2kk ja en ole sitä SUURTA rakkautta tuntenut, mutta kuitenki se on ihan pakkaus. mmennään vaaan päivä kerrallaan ja tutustutaan, ni kyllä se rakkaus sielä löytyy...=)
  13. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    eipä oo tullu pitkän aikaan kirjoteltua, hieno etu sivu.. =) kiitos siitä... :flower: täällä alkaa varmaan synnytyksen jälkeinen masis iskee päälle... nyt on viikko menny itkeskellessä, ja tapellessa ukon kans. en saa unta vaikka lapset nukkuis ja sit valvon aamuun asti, ja kun minä...
  14. Ä

    miten aikaisin kerroitte raskaudestanne muille

    ekasta kerroin eka ystävälle n. rv14 tienoilla, ja äidille +muille läheisille n. 18rv, en olisi kyllä pystynyt pitämään asiaa salassa mutta olin jo rv10+ ennen kuin itsekkään sain tietää(kahdet menkat tuli raskaudesta huolimatta)ja olin niin järkyttynyt ja shokissa uutisen jälkeen et tarttin...
  15. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    voiko rela tippoja antaa heti sen 5tippaa vai pitääkö alottaa vähitellen?
  16. Ä

    ~KesäMassut 2007~

    ihana hiljaisuus kun molemmat pojat nukkuu. kaks viime yötä on mennyt vauvan kans valvoessa melko myöhään, ja sit loppu yön nukkuu hyvin ja aamulla taas alkaa kätinät. maha on toisella kipeä, eikä ole kakkinut kolmeen päivään!! kuinka kauan on normaalia olla kakkimatta? isukki meni apteekista...
  17. Ä

    Jälkitarkastus+pillerit

    minkälaiset pillerit nuo on? oireita? voiko niitä syödä kuka vaan? minkä hintaiset?
  18. Ä

    Linea negra eri raskauksissa?

    esikoisesta viiva ylsi napaan asti ja toisesta ei tullut viivaa ollenkaan, ja molemmat on poikia. :)
  19. Ä

    Kylkikipuja

    oli nyt toisessa raskaudessa, olen saman mittainen kuin sinä. kyllä vauva mahtui kasvamaan ja pitämään bileitä ihan ongelmitta siitä huolimatta et välissä tuntu olevan tosi ahdasta. mut melkeen 3,5 kilonen täydellinen poitsu sieltä masusta tuli.
  20. Ä

    Kenellä lasten ikäero n.1 vuosi???

    meillä ikä ero n.1v2kk. nyt pienempi reilun kk ikäinen, ja tähän asti on mennyt ilman suurempia ongelmia. toki esikosta on tullut mustis ja oppinut kiukuttelemaan yms. syömä lakkoa ym. protestia, mut pikkuhiljaa ettenpäin, ja kyllä ne toisiinsa tottu, kun on pakko. raskaus ajasta sen verran et...

Yhteistyössä