Hakutulokset

  1. pahkuratäti

    Kissi pissii lavuaariin..

    :whistle: Meidän vajaa vuosikas kissaherra on alkanu kuseksiin vessan lavuaariin. MITÄ MÄÄ SEN KANS TEEN? Ulos pääsee kyllä kunhan ilmottaa.. Laatikolta poisoppimisen jälkeen ei ole mittään ongelmia ollu, mutta nyt on alkanu tuonne tarpeitansa tekemään. Enkä tajua miksi.. Pelkääkö se jottain...
  2. pahkuratäti

    Nyt poksahtaa verisuoni ohimolta!!!!

    Tilanneselvitys: Meillä uusi koti, johon muutettiin pikkasen liian aikasin vappuna. Eli siis muutamia listoja laittamatta, verhotangot jne. Pihat oli ihan kesken.. pelkkää kallita/hiekkaa/mulltaa sun muuta epäsiistiä. Nyt sisähommat jääny sivuun että saatais tuo piha siihen kuntoon, että talvi...
  3. pahkuratäti

    Raskaudesta kertominen lasta haluavalle ystävälle..

    Ystäväpariskunta yrittänyt lasta vuosia tuloksetta.. Nytpä mietinkin, miten kertoa omasta raskaudesta heille :ashamed: Surettaa ja mietityttää, vaikka onnellinen omasta tilanteesta olenkin. Ja niin vaikea löytää sanoja kun tämä ystävä kertoo jonkun toisen raskaudesta.. kun aina yhdessä puhuttu...
  4. pahkuratäti

    hiphei!

    Minä liityn taas piiiiiiitkän tauon jälkeen menoon mukaan.. ja jospa nyt vaikka itekki "mammaillen". Kaksi positiivista testiä takana ja aika neuvolaan varattu. Ihan alkuvaiheessa täällä vielä jännitellään. Mutta pitipä päästä jonnekki kertomaan :snotty:
  5. pahkuratäti

    Oululaiset HUOM! :D

    Ei kukkaan haluais vuokrata huonetta mulle viikoilla 47-50? :xmas: Perhana ko mennee hermot ko mistään löydy kämppää työharjottelun ajaksi :kieh: Siis ei mistään.. Ainakkaa opiskelijan kukkarolle sopivaa :saint: :D
  6. pahkuratäti

    Suuria ongelmia. Apuuva. :D

    Ku mullon naamassa tämmönen ihme naamio. Siis joku puhdistava tms. Voiko tämän jälkeen ihon vielä kuoria? Hmm. :snotty: :D Vai mitä mää teen?? :whistle:
  7. pahkuratäti

    Onko tämä muka Vanhanen?

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1668940 :| Minusta ei näytä olleskaan Matti Vanhaselta :o :ashamed:
  8. pahkuratäti

    Mikä biisi??

    ...jossa lauletaan että "And I need you more than ever..." Nainen laulaa.. tunnettu biisi ja laulaja.. Minen saa päähäni :headwall: Tuossa Meidän Häät -ohjelmassakin se esitettiin... :ashamed:
  9. pahkuratäti

    Nyt palaa päreet!!

    Siis eikö ihan tosissaan mistään löydy Postien puhelinnumeroita??!!Käyntiosotteet löytyy, mut puhelinnumerona se keskusnumero, johon jonottaminen maksullista ja jonoa 10 minuuttia!! :kieh: Pitäshän niihin paikkauntien Posteihin olla suoratkin numerot |O
  10. pahkuratäti

    Viisaudenhampaasta.

    Mulle puhkeamassa viisuri alas.. ihan sairaan kipee ien ja poski.. rispaantunu jo puhki ko aina puriessa jää välliin |O Kävin tänään hammaslääkärissä, ja sanoivat, ettei nyt tehä mitään ku ei ole tulehtunu.. käskivät purskutella tuommosella desinfioivalla aineella vain.. Ja kipu on ihan kauhea...
  11. pahkuratäti

    Joulukorttiin runoja..

    Ei mitään pitkiä rimpsuja vaan sellaisia, jotka vois kirjottaa valmiiseen korttiin sen "Hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta!" -tekstin lisäksi.. tulis vähän yksilöllisempi ja tunnelmallisempi.. Miun ajatukset vaan heittää nyt niin volttia, etten keksi mittään. :snotty:
  12. pahkuratäti

    Minusta tuli..

    ..isosisko ihan hetkinen sitten :snotty: :heart: :xmas: :D :whistle: :wave:
  13. pahkuratäti

    Neulojat APUJA. Kiitos.

    Osaisko kukkaan ihanainen neuvoa mulle, kuinka neuloa semmonen "kissapipo".. joka siis ihan neliön mallinen ja ko laittaa päähän nii nurkista tulee ku korvat.. pipossa siis korvaläpät ja narutkin.. Haluttais niin neuloa, mut en osaa, enkä oikein ohjettakaan löytäny! :ashamed:
  14. pahkuratäti

    Kuka luovuttanut?

    Verta siis? Mie just tulin.. :)
  15. pahkuratäti

    BB: Kumman haluaisitte ulos?

    Cherylin vai Mian? :xmas:
  16. pahkuratäti

    Päivän naurut.. *reps*

    http://www.aijaa.com/v.php?i=2519554.jpg ..tai sit mulla on vaan huono huumorintaju. :snotty: Muttakun tuo on niin totta :xmas:
  17. pahkuratäti

    Toimiiko teillä muilla..?

    Yves-Rocherin nettisivut? Kerrankin oisin sieltä halunnut jotain tilata.. niin ei mene sinne sivuille ollenkaan.. :(
  18. pahkuratäti

    Kukaan menossa huomenna häihin?

    :wave:
  19. pahkuratäti

    Ukko *PIIIIP* ..jupinaa!

    Meni ja hukkas sormuksensa :headwall: Nyt tässä sitte ollaan yksin kihloissa :laugh: :laugh: No joo.. penko koko ulkoroskiksen.. ihanaa.. levitti kärpäsentoukat pitkin pihoja :xmas: Eikä sitä löydy. |O
  20. pahkuratäti

    Olen rrrrraivoissani..

    Noko mää tännää laitoin veen kiehumaan ja suolaa sinne vetteen.. tarkotus oli makaroonit keittää.. noh.. mie sitte nukahin ja ko parin tunnin päästä heräsin, nii johan oli uusin ja paras kattila pilalla :headwall: Mie oon niin tollo :xmas:

Yhteistyössä