Hakutulokset

  1. S

    *TheTammikuu2008*

    Ai niin...piti sanomani, että tyttö syntyi raskausviikolla 39+6, notta aikasta nappiin meni :)
  2. S

    *TheTammikuu2008*

    Hei! Sallu75 (SEKS): 3.1. klo 23.47 Tyttö, 3385g, 49,5 cm, py. 33,5 ONNEA KAIKILLE MEILLE JA TEILLE!!!
  3. S

    **TAMMIKUU2008**joulukuu

    Hei mamit! Yhtenä palana ollaan täälläkin vielä rv 37+6....la 4.1. ja olis aivan kiva jos nyt tulis viim. siihen mennes (ei silti Jouluna)!!! Viimeksi (esikoisen syntymä 9.8.2006) meni niin hermo kun meni viikon yli. Palaan linjoille.... Seinäjoelta siis oon mä :) Palajan....
  4. S

    *Tammikuu2008*SYYSKUU

    Moi! Lyhyesti neuvolakuulumisia tältä päivältä. Oli nlalääkäri. Pissassa oli vähän leukkareita eli pissaviljely laitetttin, soitan huomenna tulokset. Jos vaik oireeton pissatulehdus (en oo ainakaan huomannu). RR 126/84, alapaine vähän yläkanttiin, mut mulla on ennenki ollut siihen vähän...
  5. S

    *Tammikuu2008*SYYSKUU

    Heippa kaikille! Täällä rv25 täynnä. Masu kasvanut sopivassa suhteessa (ei mikään iso), mutta äiti ehkä sitäkin enemmän. Painoa tullut nyt 6-7 kiloa. Ekalta tuli koko ajalta 15 kg (syntyi elokuussa -06). Ja raskautta jäljellä vielä about 15 viikkoa... Vakuutusasiaa en ole muistanut oikeen...
  6. S

    *Tammikuu2008*SYYSKUU

    Hei kaikki pitkästä aikaa! Täällä "Sallu" Seinäjoelta. Olen tänne kirjoitellut aikaisemmin, mutta ollut pitkä tauko jostain syystä. Nytkin oma kone rikki, joten kyläpaikasta kirjoittelen. Lyhyesti koostetta meitin tilanteesta: LA on 4.1. Toinen lapsi tulossa. Ennestään 1v. poika...
  7. S

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    Pohojammaan kautta tervehRys! Täällä (=mun osalta) ollu hiljasta viime aikoina. Koneella en ole muka ehtiny käydä ku on "heinäkiireitä" :). Huomenna täynnä rv 16. Painoa tullut pari kiloa alusta, mut menee syömisen jua turvotuksen piikkiin. Muuten olotilat ei kummemmat eli ei mitään...
  8. S

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    Huhuu pitkästä aikaa! Terkut aurinkoiselta Seinäjoelta. Tangon taika alkaa... Oon käyny lueskelemassa, mut en vaan oo jaksanu kirjoitella. Täällä kaikki ok. Ultran jälkeen ei mitään ihmeitä ja seuraavaa neuvolaa odotellessa, joka on tän kuun loppupuolella. Masu vähän pömpöttää, mut ei...
  9. S

    *Tammikuu2008* KESÄKUU

    Hei! Ensinnäkin, on todella surullista lukea aina välillä, että osalla raskaus on keskeytynyt!!! PAHOITTELUNI kaikille masuasukkien menettäneille. Itse saan olla todella onnekas, että kaikki on kunnossa (ainakin toistaiseksi)! Vaikka tuntuu jopa syylliseltä sanoa näin kun elämä ei ole yhtä...
  10. S

    *Tammikuu2008* KESÄKUU

    Hei! Pitkästä aikaa täällä. Tuntuu, että ekasta neuvolasta on iäisyys! Nyt alkaakin sit jo tuntua, et onkohan tuolla alakerrassa enää ketään kun ei tunnu mitään raskausoireita. Tosin mitään vuotoja ei ole ollut tms., mutta ehkä tämä on vaan nyt tällaista henkistä juttua vaan. No, ensi...
  11. S

    *Tammikuu2008* KESÄKUU

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Enpä ole hetkiin kirjoitellut, mut lueskellut olen silloin tällöin. Täällä etovat olot loppuneet, mut ajoittaiset päänsäryt (etenkinöisin) vaivaa. Jahka se on kans tätä hormoonioireilua? Väsykin on vähän helpannut, mut iltaisin kyl pakko mennä ajoissa nukkumaan...
  12. S

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Moi! Lellu: Joo niin se vaan on, että noin "vanaha" akka jo olen (hih). No et ole ainoa, joka on luullut mua nuoremmaksi. Täytynee ottaa kohteliaisuutena. Ja mieleltäni olen ehkä 15v. tasolla... :laugh: Muistelen, että jossain kirjoittelit, että haaveilet 4:stä lapsesta. Meillä saapi jäädä...
  13. S

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Moi kaikki mamit! Sallu rekisteröityi vihdoin, joten nyt siis olen Sallu75. Olin tänään ekalla neuvolakäynnillä. KAIKKI HYVIN (huh!)!!! Siellä se sintti näkyi ultrassa ja sydän sykki. Sydänäänet ei kuuluneet vielä, joten katsottiin ultralla (kiva!). Laskettu päivä siirtyi neuvolan kiekon...

Yhteistyössä