Hakutulokset

  1. S

    Atoninen kohtu ja raskautuminen

    Viimeisen kaavinnan ja huuhtelun yhteydessä(4 krt piti huuhdella että kohtu tyhjentyi kunnolla)km:n jälkeen,lääkäri sanoi että kohtuni on erittäin atoninen.Sen jälkeen oli 2 normi ovulaatiota ja uusi km,joka on nyt taas jäänyt vuotamaan.Lääkityksenä minulla on divina vuotohäiriöön muttei auta...
  2. S

    Uskovia perheenäitejä?

    Koko maan alueella huhuillaan löytyisikö uskossa olevia kotiäitejä?Tosin se ei ole mikään tiukka kriteeri,haluaisin löytää samanmielisiä juttukavereita muiltakin elämänpoluilta.Täälläpäin tuntuu kristityt olevan aikas vähissä,katoava luonnonvara,ehkäpä näin onnistuisi tavoittaa muita äitejä.Me...
  3. S

    Mitään mahdollisuutta raskautua?

    Tänne kirjoitan lähinnä koska mistään muualta ei vastauksia heru.En välttämättä tahtoisi kuulla kritiikkiä tai vast: ).Eli mulla on 6 lasta joista 5 saaneet alkunsa terolutilla.Myöskin 5 keskenmenoa ja yksi kohdun ulkopuol.raskaus jonka yhteydessä leikattiin vasen munatorvi.Tämän jälkeen ollut...
  4. S

    omavarais-luomukamuja

    Heips,jos sua ei pelota lehmänlanta ja lapset ja etsit samanhenkistä kaveria niin mailaa!Pääosin itäSuomesta mutta kaikki tervetulleita..alotetaan nettikommuuni kun oikeaa ei ole: ))Tykkään eläimistä,luonnosta,käsitöistä ja etsin jotakuta kenen kanssa porista maailmanmenosta ja...
  5. S

    Clomeista kystat?

    Eli mulla oli clomit 6kk+ ja ei mitään säännöllisiä ovulaatioita,ehkä kahdesti muttei vahvoja.Ultralla löytyi molemmista munasarjoista kystat 3-4cm ja nyt ootellaan kontrollia.Onko mulla ollut vastaavaa?Nyt luulin tunteneeni oviksen mutten varmistanut testillä kun ne oli loppu..voiko olla ovis...
  6. S

    Supistukset yli vuorokauden 15 min välein

    ..Ja la oli tiistaina,onko tuo enää normaalia että sattuu sikana mutta väli ei tihene??Onko kukaan joutunu odottamaan pitempäänkin :/ ?
  7. S

    Supistuksia 15 min välein yli vuorokausi

    Siis voiko olla normaalia enää,la oli tiistaina.Sattuvat kuin mikä mutta väli ei vähene!!!Kauanko muut joutuneet kärvistelemään ennenkuin rytinä alkanut.. :headwall: ?
  8. S

    Epiduraalin onnistumisesta

    Onko kellään kokemuta useammasta epistä,mutta joista vain yksi toiminut?Eli mulla 1 joka onnistui hyvin,mutta 2 seuraavaa eivät juurikaan kipuun vaikuttaneet.Mietin kannattaako pyytää tällä kertaa vai ei...selkärankani ei kuulemma ole suora..kokemuksia? :attn:
  9. S

    VL Kajaanissa?

    Löytyykö Kainuun suunnalta vl;iä...seuroihin tulossa ja olisi mukava tutustua =)
  10. S

    VL Kajaanissa?

    Löytyykö Kainuun suunnalta vl;iä...seuroihin tulossa ja olisi mukava tutustua =)
  11. S

    Kuutonen plussattu: )

    Niin siinä vaan kävi että testi oli positiivinen vaikka kuopus on vasta 10kk..ja nyt ootetaan kovasti kaikille viidelle isosiskolle pikku sisarusta..saas nähdä josko peräti kuudes neito :D ..kunhan nyt vaan pysyisi vielä matkassakin.
  12. S

    Tulehdus ja rv 18

    Eli mulla just todettiin virtsatietulehdus joka ilm.levinnyt pidemmällekin,tuskin kuitenkaan kohtuun saakka.Lääkäri määräs Kefexin 750mgx2 päivässä.Mulla on ollut jo pari päivää kivuttomia supistuksia mitä olen pitänyt harjoitussuppareina,mutta pitäiskö niistä tässä tilanteessa olla huolissaan...
  13. S

    Raskas työ ja raskaana

    Liekkö täällä ketään jolla työnkuvaan kuuluu paljon kantamista ja nostelua,vaikeita asentoja ja pitkiä tunteja?Kuinka pitkälle luulette pärjäävänne tai onko aiempaa kokemusta missä vaiheessa ei 'pysty enää'? Meillä maatalouden harjoitus on laajentunut kymmenkertaisesti sitten viime raskauden ja...

Yhteistyössä