Hakutulokset

  1. H

    HuOmenta !!!

    Huomenta vaan täältäkin! Piinapäivä 4. 2 huonosti nukuttua yötä takana. Päivällä ole sitten ihan raatona. Olo on hieman etova, eilenkin etoi. Tuskinpa johtuu mistään alkiosta, vaan tuosta hemmetin Lugesteronista. Siitä minun huimauskohtauksetkin johtuvat.
  2. H

    Puregon kokemuksia

    Tsemppiä sekä ap:lle että chefille, nuo piikittämiset on ihan syvältä! Mulla on tänään piinapäivä kakkonen. Perjantaina siirrettiin huippuluokan alkio. :xmas:
  3. H

    HuOmenta !!!

    Hyvää päivää! Piinapäivä nro. 2 lähti käyntiin levottomina yöunina. grrr... Meinasin joutua jo kahdelta pomppaamaan ylös, kun tuntui uni loppuvan kesken. :( Noh, pääsin jotenkuten uneen. 11 päivää pitää odottaa, ennen kuin kannattaa tehdä raskaustesti, piinaa piinaa! :xmas:
  4. H

    Huomenna tähän aikaan minulla oni kyytiläinen mukanani...

    Asiat eivät ole noin mustavalkoisia kuin luulet. =) Meillä hedelmättömyys on ulkoisen asian aiheuttama(sen enempää asiaa ruotimatta). Olen kantanut ennenkin vauvaa sisälläni, en näe mitään syytä, miksi mulla olisi joku korkeamman tahon määräys siitä, etten olisi kykeneväinen raskauksiin.
  5. H

    Huomenna tähän aikaan minulla oni kyytiläinen mukanani...

    Ei ole ensimmäinen lapsi. Ilman ehkäisyä ollaan elelty jo vuosia, joten voiko sitä edes enää yrittämiseksi sanoa? Kunhan vaan ollaan oltu.
  6. H

    Huomenna tähän aikaan minulla oni kyytiläinen mukanani...

    Minua ainakin kiinnostaa! Kiinnosti sinuakin tulla tölvimään kuitenkin. Missäs käytöstavat reppana?
  7. H

    Huomenna tähän aikaan minulla oni kyytiläinen mukanani...

    Jännittää! Toivottavasti kaikki menee niin kuin pitääkin ja huomenna pääsisin alkionsiirtoon. Ihan hirveästi jännittää. :D Me ei olla kerrottu tästä 'hankkeesta' kuin parille ihmiselle. Kunpa mikään ei menisi tällä kertaa vikaan. :| |O :kieh: :xmas: :D :'(
  8. H

    Siittiö vasta-aineet, hoitona IVF vai ICSI ?

    Laitoin sulle yksityisviestiä! :wave:
  9. H

    Tampereen Ava-klinikka vai Ovumia..Kokemuksia!

    Tuolla avassa ensikäynti oli ilmainen. Sain samalla km:n jälkeisen jälkitarkastuksen ihan ilmaiseksi.
  10. H

    Tampereen Ava-klinikka vai Ovumia..Kokemuksia!

    Tänään käytiin AVA:lla ensimmäistä kertaa. Suunniteltiin, että tuossa huhtikuussa alettais tositoimiin, ICSI hoito olisi tähtäimessä, mutta saattaa vielä muuttua IVF:ksi. Ihan asiantuntevaa palvelua sieltä tuntui saavan. Jotenkin enemmän empaattinen henkilöstö kuin Taysissa. Ovumiasta ei...
  11. H

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    No niin, nyt uskaltaudun itsekin tälle puolelle. :wave: Ultrassa käyty, yksi syke löytyi. Sikiö oli viikkoihin nähden muutaman päivän pienempi kuin mitä pitäisi olla. Kuitenkin sanoivat naisten polilla, että se on ihan ok ja normirajojen sisäpuolella. Pahoinvointi on miltei kokopäiväistä...
  12. H

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Hyvää joulua kaikille! :hug: :wave:
  13. H

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    SaaraX Tsemppiä siirtoon! :xmas:
  14. H

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Onnittelut plussista ja pahoittelut negoista! :hug: ON: jotain ihme tuhrua tulee. Sitä löytyy vain paperista, sellaista oikein haaleanruskeaa(muistuttaa etäisesti verta). Ei lugejen laiton yhteydessä mitään näy. :( Hieman kolottelee alavatsaa. Toivottavasti tämä ei ollut nyt tässä...
  15. H

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Onnea plussanneille ja pahoittelut negoista! :hug: Näköjään se Pregnyl ei sitten vaikuta kuin muutaman päivän vaan. ON: Mulle iski tänään ihan järkky väsymys. Silmät ei tahdo pysyä auki. Mulla on alkuraskauden ultra 29.12. siihen asti ollaan siis jännässä, millaista elämää tuolla vatsassa...
  16. H

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Eikös se riipu Pregnylin annoskoosta, mitä vauhtia se elimistöstä häipyy? :attn:
  17. H

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Huomenta! Kävin tuolla solunetissä ihmettelemässä. On tämä elämän alku vaan kummallinen ja yhä enemmän ihmettelee,miten se pääsee tapahtumaan koskaan kelleen. :D Muistan tuon punktion jälkeisen turvotuksen. Ei voi kuin tuntea sen myötätuskana, mitä osa porukasta nyt käy läpi. Mulla itsellä...
  18. H

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Emme malttaneet odottaa huomiseen. PLUSSA tuli! :heart: Viiva alkoi piirtyä ihan saman tien ja pärähti ihan vahvaksi. :xmas:
  19. H

    Kuinka pian hcg-arvo alkaa laskea?

    :hug: Halaus sulle Heni! Olinkin samassa ketjussa tuolla lapsettomien puolella. :hug:

Yhteistyössä