Hakutulokset

  1. A

    auttakaa!!!

    Minä olen käyttävyt homeen poistoon Star Brite homeenpoistoainetta, jota myydään ainakin venetarvikkeena. Tekstissä lukee, että ei kankaaseen, mutta itse olen poistanut hometta myös kankaasta. Eli voi kokeilla tätä ainetta omalla vastuulla. On kuitenkin sen verran kallista, ettei ehkä pelkästään...
  2. A

    Hometta

    Olen kokeillut Star Brite homeenpoistoainetta, jossa lukee tekstissä, ettei kankaalle, mutta olen sitä silti kankaalle suihkinut ja hyvin on home poistunut. Myydään ainakin venetarvikkeena.
  3. A

    keskenmeno ja uusi yritys...milloin??

    Minulla meni ensimmäinen raskauteni kesken viikolla 13. Lääkäri sanoi, että välittömästi voi yrittää uudelleen. Yhdet kuukautiset tulivat ja sitten raskaaksi. Nyt minulla on kolme lasta.
  4. A

    ÄITI -74

    Täällä yksi seiskanelonen Turun lähistöltä. Minulla on kolme lasta: tytöt -00 ja -02 sekä poika -04.
  5. A

    Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

    Ensimmäisen tyttöni sain 26-vuotiaana, toisen tyttöni 28-vuotiaana ja poikani 29-vuotiaana. Suht ripsakkaan tahtiin on perhe kasvanut. Kuopus on nyt 1v3kk. Tähän se sitten taitaa jäädä, vaikka en koskaan sano ei koskaan.
  6. A

    Mikä yllätti eniten synnytyksen jälkeen?

    Minulle oli itsestään selvää, että imetän lastani. Olin aina ihmetellyt, kuinka joku voi ruokkia pientä lastaan korvikkeella tuttipullosta. Oli todella surullista todeta, ettei minulta tule maitoa kaiken yrittämisen jälkeenkään. Häpesin ja itkeä tirautin silloin tällöin asian vuoksi. Ei sitä...

Yhteistyössä