Hakutulokset

1. L

tiedättekö ketään?

Voi, monta.. Akne ei vaikuta lasten saamiseen. Jos on esim. pco ja sen seurauksena aknea, sitten ehkä. Mutta pelkkä akne ei vaikuta.
  2. L

Kiinnittymättömyysongelma??

Hei. Valitettavasti en tiedä, missä lehdessä kyseinen juttu on..
  3. L

Hei. Kiitos kun vastasitte. Viimeiseltä kysyisin,millaisia hoitoja olet vaivaan saanut? Itse olen ajatellut, että ehkä pari kiertoa e-pillereitä voisi auttaa limakalvon kehittymisessä oikeanlaiseksi.. Kaksplus-lehdessä on ollut myös tutkimus, että toivottomille tapauksille olisi tehty...
  4. L

Hei! Olen huomannut, että parin viime kuukautisten aikana on tullut istukkakudoksen tapaista ainetta vuodon mukana. Vuoto on muutenkin muuttunut koostumukseltaan todella löysäksi. Eli kiinnittyminen ei näytä onnistuvan. Miten voisin saada kohdun limakalvon vahvemmaksi? Näyttää siltä, että se...
  5. L

Tässäkö se nyt sitten on?

Villit vuodet takana ja nuoremmaksikaan tässä ei kai enää tule. Yhteisiä vuosia takana meillä lukuisia, avosuhteessa niistä muutama. Molemmat +30, seksiä säännöllisesti joka toinen kuukausi. Ystävät menee naimisiin ja hankkii lapsia, mut meillä mikään ei muutu... Kovasti tykätään toisistamme...

Yhteistyössä