Hakutulokset

  1. J

    aadan siskolle nimi?

    iida impi aina ellen anna
  2. J

    Kuka uskoo kuuluvansa niihin, jotka ei jää palstalla kenenkään mieleen?

    Minä mukaan myös... :wave: :wave:
  3. J

    G: aiotteko nussia tänään?

    No ei helevata sullakaan kovin hyvin näytä menevän... :laugh: Oiskohan syytä turvautua jo ammattiauttajiin? :headwall:
  4. J

    Mikä toiseksi nimeksi..

    impi, aina, ellen, anna
  5. J

    Mä jo innostuin josko tässä uskaltais kokeilla sekstailua kera perspanon

    Heh heh heh... Iskikö jo mustasukkaisuus.... :laugh:
  6. J

    Kuinka moni tykkää persseksistä?

    Juu jos kattilallissen hernesoppaa vetäsee edeltävänäpäivänä niin voi olla pian äijällä karvat kurassa.. :laugh:
  7. J

    Kuinka moni tykkää persseksistä?

    Mitä siitä? :D Eioo kertaakaan ollu sattumia kun on touhut lopettanu.. Liekö sitten se ruokavalio... :laugh:
  8. J

    Kuinka moni tykkää persseksistä?

    Ei ole ollu kertaakaan semmosia onkelmia vaikkei mitään huuhtelurituaaleja ole suoritettu..
  9. J

    Kuinka moni tykkää persseksistä?

    Aivan samaa mieltä. Joku varmaan arvailee mun kannan hanuriseksiin. =) Eihän se tokikaan yhtä tiukka ole kuin etupuoli mutta vaihtelu virkistää :laugh:
  10. J

    Onpas himottava nimimerkki! :P

    Heh ja taas on dolly vauhdissa.. :D
  11. J

    Naiset!

    Kelpaisinko minä? =) Ei ainakaan vielä ole tullut sitä sopivaa naista vastaan vaikka koko kesän olen etsinyt, tosin en ihan niin vakavalla mielellä mutta kuitenkin "sivusilmällä".. =)
  12. J

    Naiset!

    \ \ Mistä mä löytäsin teidänkaltaisen naisen..? :p Eipä ole vastaan vielä tullut. :'( Olette kyl ihania.. :flower:
  13. J

    Naiset!

    \ :p Kerrohan ihmeessä lisää.. :p Mihin sinä olisit valmis?
  14. J

    Naiset!

    Onko tämän palstan naiset tosiaan näin hävyttömiä? :p Entä oletteko valmiita seksiseikkailuihin? ;)

Yhteistyössä