Hakutulokset

  1. J

    Vuoto raskausaikana

    Varsinaisen pommin kuulin tänään, olen raskaana! Siis ihan outo juttu. Veristä vuotoa ollut nyt yli 2 viikkoa, tänään tein terkkarilla raskaustestin ja se oli ollut positiivinen. Ja kaiken huipuksi kuukautiset ovat olleet säännölliset. Siis onkohan tämä nyt sitten keskenmeno vai mitä?! En olisi...
  2. J

    soijaa pähkinäallergiselle?!?!?

    Onko kokemuksia? Erään ravintoterapeutin mukaan pähkinä ja soija reagoivat ristiin. Nyt pojalleni tuputetaan (allergialääkäri käski kokeilla) soijaa, vaikka pähkinä on verikokeissa noussut TODELLA paljon. Kokeilenko vaan onnea vai mitä teen?! Niin ja sitten kuulemma Oolannin pakasteperunamuusi...
  3. J

    Vertaistukea kaivataan!

    Heipä hei! Olen kohta 1v. allergisen pojan äiti. Olen lueskellut teidän juttuja jo jonkin aikaa ja vihdoin kerkiän oikein kirjoittamaan itsekin. Sitä menee semmoisessa usvassa välillä, että jaksaa keskittymään vaan ihan siihen oleelliseen. Hieman taustoja siis: Pojalla todettiin vaikea...
  4. J

    Lapsihoroskooppi!

    Jos joku haluaa lukea, vaikka ihan muuten vaan, niin löysin ihanan lapsihoroskoopin, joka ainakin meillä pitää leijonan ja oinaan kanssa paikkansa. Ja oma ja miehenkin horoskooppi kuulosti tutulta, just tuommoisia oltiin lapsina, oman muistikuvan mukaan. Hauskaa ajankulua! :D...
  5. J

    HajuGallup!

    Tuli ihan hassu jutun aihe mieleen; hajut :laugh: Mutta ihan oikeesti, kun paljon puhutaan mauista, niin entäs ne hajut? Minusta ne ei ole ollenkaan sama asia. Ja siis nyt tämänhetkisen raskauden "hajut". Siis: 1. Mikä haju/tuoksu yököttää, inhotta, oksettaa? ja 2: Mikä haju/tuoksu on...
  6. J

    Lasten nimistä

    Löysin tuolta liberon sivuilta listan epätavallisista nimistä. Ja minua ihan rupesi naurattamaan ääneen. Esimerkkejä hyväksytyistä nimistä: Tytön nimet: 1. Katrilli (1) 2. Fauna (1) 3. Uhra (1) 4. Kirma (2) 5. Oliivi (2) 6. Typy (2) 7. Shakira (8) 8. Ambrosia (8) 9...
  7. J

    Iita!

    Tuossa alapuolella on tuo "sikiön kehitys -sivustot"! Sieltä löytyy varpaitakin jostain :)
  8. J

    Hyvät hyssykät!!

    Jäin jumiin tänne palstalle... Huomasin, että tenavat on hereillä ja isäntä alakerrassa kattomassa telkkua. Argh! Huono äiti... :whistle: Nyt äkkiä tenavat nukkumaan. Ja itsekkin ehkä kans. Hyvät yöt teille kaikille!!!
  9. J

    Heipä hei, uusi äippä ilmoittautuu!!!

    Uusi kerholainen ilmoittautuu!! Tein tänä aamuna plussatestin, kolmas tulossa ja heti tänne kirjoittelemaan!! :) Jännittää, ihan hassulta tuntuu. Tuttuahan tämä jo on, silti ainutlaatuista. Pojat on jo 3v9kk ja 2v1kk. Touhua siis riittää. Kaiholla muistelen aikaa, jolloin ekan kanssa istuskelin...

Yhteistyössä