Hakutulokset

  1. M

    Pyramido-pelin ohjeet hukassa

    Ostin kirpparilta pelin ja kuulemma kaikki osat oli mukana. En jaksanut tarkistaa kun maksoin jopa vaivaisen 1e. Kotiin kun pääsin niin huomasin että ohjeet puutuivat kaikki muut osat ovat kyllä mukana . Löytyisikö apuja?
  2. M

    Onkos kukaan aloittamassa laihdutusta?

    Mulla alkoi jo viime viikolla ja kohtalotovereita olisin vailla . 15kg ja 4kk aikana olis tavoite.
  3. M

    Lämpöpusseista rattaisiin

    Tietääkö joku saako Eisbärchen lämpöpusseja muualta kuin vaan netistä tilaamalla . Kiire olis saada ja pelkään ettei ehdi viikossa tulla jos nyt tilaisin.
  4. M

    Hinnottelu apua kaipaan

    Olen menossa myymään sekalaista kamaa kirppikselle. Tarkoitus päästä kamasta eroon mutta silti en tietenkään haluais alihinnotella. -lasten collarit 2e -lasten Farkut ja vastaavat 3e -takit 4e -haalarit 5e Edellämainitut siistejä ehjiä ilman nukkaa ja tahroja, sitten olisi kori jossa ois 1e...
  5. M

    2v duudsoni

    Meidän 2vuotiaasta on tullut ihan kauhea riiviö, kaikkea pitää kokeilla. On kiivennyt ruokapöydälle ja huitoo talouspaperirullalla kattolamppua kun tuun vessasta. Kun viikkasin pyykkejä oli livahtanut isoveljen huoneeseen ja kiivennyt kerrossängyn ylimmälle pedille ja seisoi siellä ja huusi...
  6. M

    Mä en kohta enää kirjaudu

    Palsta alkaa aina tökkiä kun kirjaudun , tekstit katoaa matkalla jonnekin. Näkyyköhän tääkään jos ei niin on vika kerta kun kirjoitan kirjautuneena. Onkos muilla sama ongelma vai oonko ainut?
  7. M

    Mr Murphy....:(

    ....on taas meillä. Mies lähti pojan kanssa mökille ja mä jäin pikkusen kanssa kotiin. Suunnittelin että tehtäis vaikka mitä pääsis vaikka kaupungille tms. Arvatkaas kuka on flunssassa :snotty: ihan perinteinen kesäflunssa ... no minä tietenkin. Ei jaksa tehdä mitään, nenä vuotaa ja kurkku kipeä.
  8. M

    mistä hoikalle pojalle housuja

    Otsikosta jo tulikin selväksi ongelma. 2v poika on tosi hoikka ja tuntuu ettei mitkään sopivan pituiset housut pysy ylhäällä. Meillä on muutamat sellaiset farkut missä on sellainen kiristyssysteemi ne pysyy ylhäällä. Mutta niissä on housut mykkyrällä vyötäröllä ja poika repii housuja pois...
  9. M

    platanias- pärjääkö rattaiden kanssa

    Hei eli Plataniakseen ollaan menossa ja ongelma on se ettei toi 1,5v nuku matkarattaissa kunnon unia ja tarvittais "isot"rattaat mukaan.Ei oltais päikkäri aikaan sidottuja hotellille. Pääseekö niillä siellä hyvin liikkumaan ja mietityttää myös pystyykö rattaat ottamaan mukaan jos esim...
  10. M

    G: kuinka iso jääkaappi....

    .....on tarpeeksi iso 4hengelle. Meillä on ihan tavallinen jääkaappi -pakastin , puolet ja puolet. Tiukkaa tekee että ruuat mahtuu sinne. Toiveissa olis että ei tarvis käydä kun kerran viikossa kaupassa ja tavarat mahtuis sinne , korkeintaan maitoa ja leipää tms. vois hakea lähikaupasta jos...
  11. M

    onko kellään yliluonnollisia kokemuksia?

    Enneunia,nähnyt kummituksia jne....vaistonnut jotain etukäteen..Itse olen herkempi "näille asioille" ja masennuskin helpottui kun tiedostin olevani herkempi kaikella tavalla kuin monet.Olen ihan "tavallinen" 30-v äiti mutta kiinnostunut kaikesta tuommoisesta.onko muita avoimella mielellä...
  12. M

    kirjeystäviä

    Heippa ! Löytyisikö kirjekavereita kohta neljän lapsen äidille. Iällä, asuinpaikalla tai lapsiluvulla ei ole väliä, vaatimuksena vain että pidät kirjeiden kirjoittamisesta ja olet valmis jakamaan sekä arjen että juhlan, ilot, surut ja tylsyydenkin kanssani...! Eiköhän solmita elinikäinen...

Yhteistyössä