Hakutulokset

  1. N

    huhuu saitko apuja vauvalle vyöhyketerapiasta?

    :wave: kuopiosta etsit silloin..... en muista sinun nimimerkkiä enää.... :ashamed:
  2. N

    no selkä

    sitten kramppas :( loppuviikko saikkua ja buranaa huiviin,epäili hermon olevan puristuskessa siksi kuumottaa jalkaa...
  3. N

    csi:n edellinen jakso

    mitä siinä tapahtui selviskö se catherinen raiskaaja?
  4. N

    Dermoshopista tilaajat huhuu

    millainen on mineraalipuuteri ja devoted peitevoide? käyttökokemuksia jos vinkkaisitte ja sitten ne meikkivoiteet onko ne miten tummia? kertokaapas kokemuksia omia tai tuttujen.....kannattaako tilata......
  5. N

    s.postikavereita vailla

    Heipsan! :wave: kiva ois saada meilikavereita joiden kanssa parpattaa arjen iloista ja suruista. =) laita yv:tä niin vastailen
  6. N

    savosta ketään?

    Onkos savonmuanmammoja kuulolla?
  7. N

    tätä ei muuten ole sattunut

    että meikä saisi olla yksin kotona ja perjantai-iltana :D ei kuulu lasten tappelua,eikä huutoa mekastusta..... ja juopotella meinaan joten varoitus lienee paikoillaan olen täällä teidän kiusalla jos en sammu soffalle.... :D
  8. N

    no jopa oli asu

    kolmosen säätytöllä tavallisesti jakku nyt ihan outo tavalliseen verrattuna :/
  9. N

    tuntuu että tänään ei

    satanut niin paljoa kuin eilen..... ihanat lomasäät meikäläisellä,masennun ihan :( mistä veto kun loma loppuu niin helteet alkaa,niin meikäläisen tuuria eka viikko menossa ja 2 jäljellä savossa
  10. N

    joulukuu 2004 syntyneet

    onkos täällä muita 2004 syntyneitten mammoja linjoilla?
  11. N

    jopas olj ihanoo (turhake)

    nimittäin kasvohoidossa olin. avokki osti synttäri/äitienpäivälahjaksi. Nyt on puhdas ja rentoutunut olo että, viime viikolla kampaajalla ja uus lookki nyt passaa tepastella uudistuneena ihmisten ilimoilla B)
  12. N

    kerrossänky kolmelle

    kuka tietäisi mistä muualta saisi samanlaisen kerrossängyn kuin hobby hallin sivuilla trio kerrossänky on?
  13. N

    rekisteröidyin minäkin

    Hei vaan kaikille! olenkin kirjoitellut anne nimimerkillä täällä,mutta nyt rekisteröidyin olen siis nivea

Yhteistyössä