Hakutulokset

  1. S

    Tammikuiset 2006

    Meillä poika nukkuu yhdet päikkärit, n. 2 tuntia ja ne on tuntunut riittävän. Joskus jos aamupäivällä ei nuku kuin vajaa tunnin niin sit ottaa iltapäivällä pikku unet vielä. Mä kun oon kolmivuorotyössä ja mies muualla töissä niin...
  2. S

    Tammikuiset 2006

    Meille ei ihmeitä kuulu, nuhainen ja yskäinen poika on edelleen vaikka lääkekuuri korvatulehdukseen loppui jo ajat sitten. Mut korvat on nyt terveet, ihme kyllä :) Nyt odotetaan kutsua korvalääkärille kun lähete on vetämässä mut se kutsu voi kestää... :whistle: Mä oon menossa iltavuoroon...
  3. S

    Tammikuiset 2006

    Me käytiin tänään 1v3kk neuvolassa. Pojan mitat olivat 84,3 cm ja 12 kg 120g. Iso ja tomera poika ja vilkas kuin mikä :D Rokotuksenkin sai ja siitä voi oireilla vasta parinkin viikon päästä kuumeella ja kärttyisyydellä :x Seuraava käynti on sit 1v6kk iässä ja lääkärintarkastus vuorossa. Meille...
  4. S

    Tammikuiset 2006

    Meillä pojalla TAAS korvatulehdus :'( Jo neljäs tulehdus tämän vuoden puolella, tammikuussa eka ja siitä sit eteenpäin. Nyt saatii lähete korvalääkärille, mut sinne on tietty jonoa :kieh: Ainut helpotus tossa korvakierteessä on että poika ei itke öisin ja ei muutenkaan kiukuttele, ja on suht...
  5. S

    Tammikuiset 2006

    Mulla on melko huono omatunto kun vein pojan hoitoon vaik oon ite vapaapäivällä :ashamed: Mut aattelin että saan siivottua rauhassa ja sain myös tehtyä vappusiman :p Ja kun poika tykkää olla hoidossa ja siitä maksaa niin jos nyt tän kerran :) Tänää aamulla kun herättiin niin vein pojan heti...
  6. S

    Tammikuiset 2006

    ONNEA ROUVA80 vauvan syntymän johdosta :flower: :heart: Mullakin on vauvakuume vaikka ei ainakaan vielä aleta yrittämään vauvaa... Kolme on jo siis ennestään mutta mun haaveissa on vielä yksi lapsi =) Jospa sit joskus-toivottavasti :heart: Oon ollu ite kamalan väsynyt kun aloitin työt pari...
  7. S

    Tammikuiset 2006

    Mäkin tilasin pojalle tänään ajan 1v3kk-neuvolaan , mut sain ajan vasta 8.5. terkkari kysyi että annetaanko rokotus silloin vai vasta 1,5v neuvolassa, mut enhän mä tiedä, mulle aivan sama ja niin varmaan pojallekin :) Ollaan nyt kokeiltu potalla oloa-huonolla menestyksellä kylläkin :whistle...
  8. S

    Tammikuiset 2006

    Meillä poika nukkuu jo päiväunia, mäkin taidan mennä nukkumaan kun tuntuu että on univelkaa kun olin toissa yönä yövuorossa töissä \|O Äsken siivosin ja nyt on kiva olla kun on pölyt pois - vähäksi aikaa ainakin :whistle: Aamulla oltii hiekkakasalla pojan kanssa tekemässä hiekkakakkuja...
  9. S

    Tammikuiset 2006

    Täälläkin tuppaa olemaan taas aikas hiljaista :whistle: Ja muutamat ihmiset vaan kirjoittelee, ainakin siltä tuntuu :\| Kirjoitelkaahan muutkin tammikuiset kuulumisia jookosta, olis niin kiva lueskella niitä =) Mä meen kohta kampaajalle ja poitsu menee siskolle hoitoon, tosin vain leikkautan...
  10. S

    1973 pino tähän!

    :wave:
  11. S

    Tammikuiset 2006

    Tervetuloa joukkoon IPPU :wave: Meillä on ton syömisen kanssa sama juttu, koko ajan pitää pojalla olla jotain tutkittavaa käsissä että suostuu syömään. Välillä kyl annan oman lusikan ja yrittää syödä itsekin mutta sotku on vallan kamala :o Mutta oon aatellu että kunhan syö niin tutkikoon...
  12. S

    Asunto löytyi, oma myymättä

    Miten siis toimitaan tälläisessa tilanteessa? Eli kun oma asunto on vielä myymättä ja löydettiin sopiva uusi asunto. Lähinnä siis tarkoitan uuden asunnon kaupantekoa ja maksua, joka on mahdollista suorittaa vasta kun vanha on myyty. Maksetaanko ensiksi siis käsiraha ja yritetään sopia...
  13. S

    Tammikuiset 2006

    Kikkis kyseli miten meidän pojan hoito on alkanu sujumaan. No, alku oli yhtä itkua eikä poika suostunut syömään hoidossa mitään, mutta nyt on jo tottunut ja syö jo tosi hyvin ja muutenkin viihtyy. Sit kun mulla on iltavuoro niin on poika vähän yksinäinen hoidossa kun toiset lähtee viimeistään...
  14. S

    Tammikuiset 2006

    Moi taas :wave: Mäkin oon nyt vapaapäivillä, on peräti 5 päivää vapaata peräkkäin töistä! Tänään meinattiin lähteä ostamaan pojalle kevätpukua, josko joku kiva löytyisi, ja halpa... :whistle: Itsellekin pitäs ostaa jotain vaik kevättakki mutta taitaa jäädä haaveeksi kun lapset menee kuitenkin...
  15. S

    Tammikuiset 2006

    Mimmalle suuri halaus :'( Koita jaksaa eteenpäin vaikka vaikeeta varmaan onkin :heart:
  16. S

    Tammikuiset 2006

    Meidän poika oli eilen ekaa päivää hoidossa perhepäivähoitajalla. Olin iltavuorossa joten hain lapsen vasta klo 21 :o Koko päivänä ei ollut suostunut syömään kuin vasta illalla 5 keksiä ja mukillisen maitoa, ja itkuinenkin oli ollut koko päivän :'( Kyllä tuntuu pahalta taas tänään viedä poikaa...
  17. S

    Tammikuiset 2006

    Mä oon ollu nyt 4 päivää töissä, poika tosin ei ole vielä ollu hoidossa kun pappa hoiti sitä kotona. Nyt on vapaata mulla ja poika aloittaa perhepäivähoidon torstaina :) Tai jos aloittaa, käytiin tänään nimittäin lääkärissä niin pojalla oli korvatulehdus. Nyt on kovassa kuumeessa ja on nukkunut...
  18. S

    Tammikuiset 2006

    Hiljaistahan täällä on joo, kaikki taitaa olla hiihtolomailemassa tai jotai kun ei näy, ei kuulu... :whistle: Mulla on huomenna viimeinen hoitovapaapäivä ja arvaatte varmaan että ahdistaa töihin meno :/ Tai enemmän ahdistaa pojan hoitoon vienti mutta silti. Tosin lasten pappa hoitaa poikaa...
  19. S

    Tammikuiset 2006

    Mäkin siis oon palaamassa töihin ensi viikolla, 3-vuorotyö ja mies toisella paikkakunnalla töissä :o eli kamala yhtälö mutta ollaan päätetty selvitä =) Alan tekeen lyhennettyä työaikaa että vähän olis helpompaa. Ei tässä pärjää jos ei töihin mene, sellasta elämä on :'( Ihana olis olla lapsen...
  20. S

    Tammikuiset 2006

    tervetuloa vaan joukkoon keskustelemaan Rasmus!!! Täällä on välillä aika hiljaista mutta nostellaan pinoa ja kirjoitellaan ettei huku =) Meillä poika jo söi ruuan ja nukahti just, ihmeen aikaisin sillä oli jo nälkä ja väsy... \|O Aamulla oltii jo kyl jonkin aikaa lumessa pyörimässä ulkona...

Yhteistyössä