Hakutulokset

  1. N

    vauvakuume mutta ei vielä

    Nonni, nyt mä sit pääsisin silmäleikkaukseen, jota oon odotellu jo muutaman vuoden. Mun silmälääkäri sanoi, ettei laser-leikkauksen jälkeen tarttiskaan odotella 6 kk ennen, kun saa alkaa yrittämään vaavia, vaikka niin sanotaan joka paikassa. :| Olisko jollain tietoo tai jopa kokemusta asiasta...
  2. N

    vauvakuume mutta ei vielä

    Heissan, Ajattelin taas vaihteeksi kirjoitella. Ihan huono omatunto, kun ei ole tullut oltua aktiivisempi. Kiva kuulla, että muillakin on kesällä vauvakuume hiukan väistynyt taka-alalle, samoin täällä. Tosin oma kuumeeni otti uuden käänteen ja lupauduin antamaan kodin jo toiselle...
  3. N

    vauvakuume mutta ei vielä

    Kiitti Janis peesauksesta. :flower: Mä kun olen kovasti "uraihminen" (<- ai, kuinka pahasti särähtääkin tällä foorumilla :laugh: ), enkä millään malttaisi jäädä mammalomalle ennen ensimmäistäkään ylennystä / heti ensimmäisen jälkeen. Kai sitä pelkää, että sitten kun lapsi tulee, ei enää ura...
  4. N

    vauvakuume mutta ei vielä

    Niinkuin mä olen täällä aiemminkin pohtinut, niin en usko, et ikinä tulee sitä "oikeaa hetkeä" lapselle. Meillä on molemmat valmistuneet, vakityöt, oma kolmio ja ollaan naimisissa. Ja nyt sitten odottelen sitä ylennystä.. Sen jälkeen varmaan seuraavaa jne. Jossain vaiheessa työelämän vaan on...
  5. N

    vauvakuume mutta ei vielä

    Ihan ensimmäistä tässä suunnitellaan. Ja ollaan molemmat 26, on tainnut päästä listalle painovirhepaholainen. =) Tänään muuten töissä yks miespuolinen työkaveri totesi, että "kyllä täytyy olla työnantajan jo tyhmä, jos kuvittelee palkatessaan alle kolmekymppisen naimisissa olevan naisen, et ei...
  6. N

    vauvakuume mutta ei vielä

    Hei taas kuumeilijat, Kirjoittelin aikaisemmin, että siirrämme vauvahaaveita ylenemismahdollisuuden takia. Nyt sitten päätettiin, että syksyllä (varmaan syyskuun lopussa) jätetään ehkäisy pois. =) Meni työasiat sitten niin tai näin. Ei kai koskaan tulekaan oikeaa aikaa lapselle työn puolesta...
  7. N

    vauvakuume mutta ei vielä

    Uusi kumeilija ilmoittautuu! Meillä molemmat 26 v ja valmiina vauvan tuloon. :) Pillerit jätetty pois jo vuosi sitten, mutta vielä ei olla "uskallettu" jättää ehkäisyä kokonaan pois. Kierto edelleen pillereiden jäljiltä mitä sattuu. Molemmilla vakityöt ja tal. til. kunnossa. Mutta, mutta...

Yhteistyössä