Hakutulokset

  1. N

    peräpukamat

    Viimeisen kohta viikon ajan olen kärsinyt ihme kivusta peräaukossa...tunnusteltaessa tunnen patin peräaukon suulla ja se on aika kipiä...eilen oli pikkuhousut veriviiruissa...onkohan nämä pukamia vaiko onkohan mulla joku vakavampi sairaus...tässä jo muutaman yön miettiny et onko syöpä vai mikä...
  2. N

    C4, sen jälkeen Tonalin

    Mun on nyt pakko kertoo: Mulla oli lähtörasvaprosentti 28%, nyt olen puoli vuotta syöny ensin Leaderin C4:sta 3kk, sen jälkeen Tonalinia 3kk:tta ja tänään just mitattiin rasvaprossa salilla. Oli pudonnu 15,7 prosenttiin! Mitattiin vielä kahdella eri laitteella, kun en meinannu uskoa todeksi...
  3. N

    Vatsanahka

    Onko kellään tietoa, millä pääsisi raskaudenaikaisesta vatsanahkasta/pyöristyneestä vyötäröstä eroon? Synnytyksestä on n. 9kk ja painon olen saanut tosi aktiivisen kuntoilun avulla suht koht kohdalleen, mutta vyötärönseutu on vielä ongelma :( Vatsalihakset tuntuu kyllä "alla", mutta päällä on...
  4. N

    Vatsanahka

    Onko kellään tietoa, millä pääsisi raskaudenaikaisesta vatsanahkasta/pyöristyneestä vyötäröstä eroon? Synnytyksestä on n. 9kk ja painon olen saanut tosi aktiivisen kuntoilun avulla suht koht kohdalleen, mutta vyötärönseutu on vielä ongelma :( Vatsalihakset tuntuu kyllä "alla", mutta päällä on...
  5. N

    Thaimaahan 1-vuotiaan kanssa

    Onko kellään kokemuksia Thaimaan matkasta pienten lasten kanssa? Miten meni pitkä lentomatka ym. Meillä on lapsi reilun vuoden ikäinen, kun olis tarkoitus lähteä Bangkok-Pattaya yhdistelmälomalle
  6. N

    Järvenpää

    Olisko Jäkestä 20-25-vuotiaita äitejä...

Yhteistyössä