Hakutulokset

  1. R

    kysymys harjotussuppareista ja selkäsärystä..

    olen nyt rv 17 ja mulle on tullut harjotussuppareiden tapaisia "vatsankovettumisia" tai ainakin luulen niitä harjotussuppareiksi ellen ihan vainoharhainen ole...noh, eilen illalla nukkumaan mennessä alkoi alaselkää jomottaa tosi inhottavasti, ihan niinkuin menkkakivuissa ja tuntu ihan samoilta...
  2. R

    Nokia (nuoret äidit)

    olemme muuttamassa parin viikon päästä Nokialle ja nyt huhuilisin uusia tuttavuuksia kun en Nokialta oikeastaan ketään tunne. täällä siis huhuilee 21-vuotias kahden pojan äiti (pojat syntyneet 10/04 ja 03/06) jos kolahti niin ota yhteyttä sähköpostilla: pikkurRuu@netti.fi
  3. R

    hyppykiikku,mitä mieltä?

    siinäpä kysymys?
  4. R

    Haamu täplä,oireita...

    Mulla on suunnilleen keskiviikosta asti alamahaa "kivistelly", ei satu mut sellanen jännä olo. Niinku ennenku menkat alkaa,mutta menkkoja ei oo tullu ja toi mahakipu enteilee sitä aina pari tuntia aikasemmin. 4. päivä tätä kuuta alko viimeksi.. Ja piruuttani tein sitten tänään testin (predictor)...
  5. R

    eiks hävetä?

    Eiks teit lähes mummoja hävetä kun luulette vielä voivanne pystyä kasvattaan vauvasta sekä HENKISESTI että FYYSISESTI terveen ihmisen!!!! Mun mielestä yli 35 pitäis kieltää lailla lasten teko. Ei teist oo mitään iloa lapselle kun makaatte jo puoleks haudas. Mua oikeen säälittää kun näkee tuol...
  6. R

    päikkärit

    Heippa kaikille. Tuli tuosta edellisestä viestistä mieleen, että mites teillä muilla,minkä ikäisenä teitin mukulat ovat lopettaneet päiväunien nukkumisen. Mulla on vähän yli 3vuotias ja välillä päikkäreille meno on tosi työlästä ja tyttö vaan sanoo että ei väsytä.Oon välillä viikonloppuisin...
  7. R

    Meilikaveria?

    Olen 7 KK pojan koti-äippä, kaipailisin meilikaveria Sinusta jota kiinnostaisi kirjoitella milloin mistäkin maan ja taivaan välillä. Itseäni kiinnostaa: uskonasiat, eläimet, erityisesti koirat ja hevoset, kirjat ja lukeminen, sekä ruuanlaitto, eli kaikenlaiset asiat. Olisi kiva kirjoitella myös...

Yhteistyössä