Hakutulokset

  1. Mya

    Ottaako nykyään kaikki vauvavakuutuksen?

    Me taidettiin puoli sekuntia harkita vakuutusta, mutta ei otettu. Kallis olisi meidän tuloilla. Terveyskeskus on tähän asti hyvin hoitanut. Onneksi ei oo tarvetta juurikaan ollut.
  2. Mya

    listaa yksi tytön ja yksi pojan nimi,kiitos...nostelkaa aina tätä

    Anton ja Edit....tuli ekana mieleen
  3. Mya

    ihan vain illan ratoksi tyhmiä kyselen

    Kyllä mä myös meikkaan ja laitan hiukseni lähes päivittäin. Ainakin aina jos ihmisten ilmoille oon menossa. Tykkään myös pukeutua hyvin. En tosiaankaan ostele usein vaatteita, mutta silloin kun ostan niin ostan naisellisia tai ainakin omasta mielestäni tyylikkäitä. Mä en oo koskaan omistanut...
  4. Mya

    Mä olisin toivonut kovasti tyttöä, mutta

    Kyllä teidän pitää tehdä vielä 7. poika, niin pääsette sitt siihen seitsemän veljestä järjestöön, joka maksaa mm. seitsemälle peräkkäin syntyneelle tytölle tai pojalle koulukirjat...
  5. Mya

    Laitatatteko lapsillenne influenssa rokotteen??

    Kyllä otan. Puolitoistavuotias perhepäivähoidossa oleva poika on hyvin todennäköinen infulenssan saaja ilman rokotusta.
  6. Mya

    mitä mieltä kaluista? (huone...)

    ja hintaahan noilla varmaan on rutkasti kun en pikavilkaisulla mistään löytänyt... Muutamat tosi ihanat kyllä kieltämättä oli...ja mulla on todella vaativa sohvamaku.
  7. Mya

    Tuleeko muilla aina stressi iltasin tyyliin "taas kello näin paljon, ja lapset pomppii hereillä ym."

    Niin paljon kuin mäkin rutiineita dissaan, niin valitettavasti ton pojan kanssa ne on ehdottomasti paras mahdollisuus selvitä hengissä. Heti kun rutiinit järkkyy niin on maailman kirjat sekaisin...tai ainakin yksi pikku poika.
  8. Mya

    ostaisitteko turvaistuimen käytettynä?

    Me ostettiin käyettynä kun ei sitä paljoa tarvita. Meillä ei ole omaa autoa. Sitten jos tulevaisuudessa ostetaan auto niin ostetaan pojalle varmaankin uusi istuin
  9. Mya

    Tuleeko muilla aina stressi iltasin tyyliin "taas kello näin paljon, ja lapset pomppii hereillä ym."

    meilläkin poika on joka ilta unilla suurinpiirtein samaan aikaan ja muutenkin rutiinit on aina samat. Ei ole mitään vaikeuksia tässä asiassa. Pikemminkin meillä on aina illalla liikaa aikaa ja ehditään lukea monta kirjaa.
  10. Mya

    Ajattelitteko ennen lapsen tekoa, että isovanhemmilla ei ole velvollisuutta hoitaa lapsenlapsiaan?

    En ajattele että isovanhemmilla olisi velvollisuus hoitaa meidän lasta. Luulin kyllä, että olisin joskus saanut jotain hoitoapua lapselle, ihan vaikka vaan sen takia, että mummot haluaisivat olla lapsenlapsensa kanssa. Isovanhemmat myös tietävät että meidän perheellä on ollut välillä hyvin...
  11. Mya

    Olen vakavasti sitä mieltä että lapsivalmennusta....

    Olishan joku tollanen kurssi ihan ihanteellinen, mutta tuskin käytännössä mahdollinen. Liian monet kuvittelee elämän lapsen kanssa olevan yhtä iloa ja juhlaa ja, että lapsen saa tarvittaessa pois päältä. Mutta elämä opettaa.
  12. Mya

    jokohan pitäisi valittaa tai ensi kerralla soittaa poliisit?

    Meillä alakerran teinipoika huutaa v...tä ja muita kirosanoja useemman tunnin päivästä. Yhtenä sunnuntaina huusi kolme tuntia putkeen...välillä kuului että "mä tapan kaikki", "ammun sut" yms mieltä ylentävää. Ja joka hemmetin aamu karjunta alkaa siinä seitsemän aikaan kun jätkä huutaa äidilleen...
  13. Mya

    Pojalle jäi vaan yhdet potkarit!!

    meillä opn ihan päinvastainen ongelma kun 78 senttiselle ja alle kymmenen kiloiselle reippaalle puolitoistavuotiaalle pitäis löytää ison pojan vaatteita. Vauvapuolella saa aina shoppailla ja sadetakkia ei etsinnöistä huolimatta löytynyt oikean kokoista.
  14. Mya

    Oonko vähä mökkiytyny...

    sillon kun mä olin kotona mun päivän kohokohta oli se kun postinkantaja tuli. Toisinaan sai rupatella jopa kaupan tädille... joo...olin vähän yksinäinen.
  15. Mya

    Pojalle jäi vaan yhdet potkarit!!

    Mäkin kun siivosi pojan kaappeja huomasin, että kaappiin jäi vaan kahdet sukkahousut ja puseroita jäi myös vain muutama. Bodyja tykkään myös käyttää näin kylmällä ilmalla eikä niitäkään montaa jäänyt. Nyt kyllä niitä taas riittää kun kävin täydentämässä kaappeja.
  16. Mya

    Kumpaa katsotte,pakoa vai bad girlsiä?

    tyttöjä tottakai.
  17. Mya

    Kotiäitiys vs. työssäkäynti

    Mun oli käytännöllisesti katsoen pakko viedä poika hoitoon 11 kuukauden iässä. Oli pakko jatkaa opiskeluja tai muuten valmistuminen olisi venynyt taas yli vuodella...nytkin siihen on vielä ihan tarpeeksi aikaa. Poitsu kyllä oli ja on hoidossa vain 3 tai 4 päivää viikossa ja n 6 tuntia/päivä...
  18. Mya

    Mä en saanu mattoja pestyä ollenkaan tänä kesänä

    Mä oikein haaveilin alkukesästä pertinteisestä maton pesusta aurinkoisen laiturin nokassa...mutta toteuttamatta jäi... ehkä se ei oli ollu niin ihanaa kuin miltä se näyttää. Ajattelin viedä nuo meidän pari räsymattoa alakerran pesutupaan ja pestä siellä, sinne sopii kuivumaankin... muutkin on...
  19. Mya

    G: Onko talven etelänreissu jo varattuna?

    ei oo eikä tuu... no money no funny... Matka mummolaan on meidän etelänreissu...onhan se kyllä montaa sataa kilometriä etelämmässä =)
  20. Mya

    opiskelevan lapsen tukeminen?

    Mun mielestäni lukion aloittava on liian nuori muuttamaan omaan asuntoon, jos kotona on kaikki hyvin ja läheltä löytyy opiskelupaikka. Tytön luonne voi hvinkin tasoittua vuoden aikana kun murrosikä lähenee loppuaan ja elämä voi alkaa sujua kotonakin hyvin. Jos muuta vaihtiehtoa ei ole kuin...

Yhteistyössä