Hakutulokset

  1. N

    viime viikon huippumalli

    kuka tippui viime viikolla?
  2. N

    Parturi-kampaajia paikalla!?

    Haluisin tietää vähän palkkatietoja. Millanen on palkka jos on töissä jossain muussa kampaamossa ja kuinka suuriin tuloihin pääsee jos on oma liike. ajatellaan että kampaamo olisi auki sen 8h ja lähes koko ajalle olisi asiakkaita. Pystyykö tuolla alalla edes tienaamaan? Kiitti jos osaatte...
  3. N

    KUKAAN OLLUT TÖISSÄ A-LEHDILLÄ?

    Jos joku kiva viittis auttaa jos vaan tietoa löytyy. Pitäs saada tietää vähä niiden palkkauksesta ja siitä millanen firma se on työskennellä. Onko siellä oikeesti niin et takuutunti palkka on 9,5e vai onko siinä joku jekku, et sitä palkkaa ei saakaan jos myy liian vähän?
  4. N

    MÄ HALUUN TÖIHIN!!

    hitsi vie ku enää kuukaus aikaa saada työpaikka! huhtikuun alussa loppuu nykyinen koulutus ja sit pitäiskin jo löytää kesätyötä. tuntuu ettei sieltä suunnalta mistä töitä etin löydy mitään ku kaikissa pitää olla joku koulutus pohjalla. ja mulla ei oo ammattia vielä :( tai sitten ne on...
  5. N

    salkkareista (sisältää juonipaljastuksia)

    Koskas sen eeron pitikään päästä karkuun lauraa? joku puhui viime viikolla että se ilmestyy jennin ovelle. apua ku se juulia sai tietää ossista ja tanjasta, mä olin täällä ihan paniikissa :D
  6. N

    jaa-a..

    onko täällä hiljaista, vai luulenko mä vaan? :o keitäs on paikalla? :)
  7. N

    vaunujen hintatasoa!

    Kumpi tulee halvemmaksi hyvät yhdistelmä vaunut vai erikseen normi vaunujen ja normi rattaiden ostaminen? Etsin netistä hintoja mutta en löytänyt kovin kattavasti, ja tavallisia vaunuja en löytänyt ollenkaan, onko nykyään muka sitten kaikki vaunut yhdistelmiä? :o ja tutuille: ei, en oo...
  8. N

    AARGHH!

    Potkikaa mut pois koneelta!! Mun pitäs lähtee kauppaan ja lukee vielä pääsykokeisiin, mutta mä en saa itteeni ylös tietokoneelta!! Tää on vaarallista ku on kannettava ja saa maata sängyllä samalla ku on koneella.. :ashamed: ja kello on jo vaikka mitä!
  9. N

    Miksi haku löytää vaan vanhat viestit?

    niin siinäpä se kysymys tulikin. haku ei löydä tän vuoden puolella tulleita aloituksia, vaikka päivämäärä pitäs olla tähän päivään saakka! etsin yhtä aloitusta minkä aloittajan muistan mutta tää löytää vaan jotain vuoden takaisia viestejä :kieh:
  10. N

    pikkuveljen parhaat karkit

    apua!! mun rupes hirveesti tekee mieli niitä pikkuveljen parhaita (vai olikos toi niiden karkkien nimi mitä aina koululaiset myy kerätäkseen rahaa? ). enkä sattumoisin tunne ketään joka niitä nyt myis :( tiedättekö saako niitä tilata mistää vai onko ne oikeasti vaan tukkumyynnissä...
  11. N

    yksityisviesteistä

    näkyykö nyt tällä uudistuneella palstalla jossakin jos on tullut yv? ennenhän ei näkynyt ja se oli musta tosi huono systeemi.
  12. N

    vinkkejä kehiin! (ruoasta, turhis)

    no niin kertokaa mitä te teette yleensä esim juustoperunoiden kanssa? olis tuolla pakkasessa odottamassa mutta jotain sen kanssa vielä pitäis keksiä mutta en tiedä mitä.. :snotty:
  13. N

    yv viesteistä

    tyhmä kysymys.. :) ku mä en oo ennen lähettäny yv:tä niinku silleen etten oo vastannu kellekään, ja en löydä paikkaa mistä sen vois lähettää.. :ashamed: kertokaa miten lähetän yv:tä :D
  14. N

    auttakaapas minua (korvikset)!!

    otin korvikset n. 2 vuotta sitten. Melkein heti sen jälkeen mulla alkoi tulla toisen korvanlehteen (taakse) sellainen patti (vaikka käytän vain nikkelittömiä korviksia). kävin sitten terveydenhoitajalla ja hän antoi mulle rasvaa joka poistin sen mädän ja sit alkoi patti lähteä. kun lopetin...
  15. N

    miksi? (bussipysäkki käyttäytymisestä, turhis)

    mua henkilökohtaisesti harmittaa kun lähes aina kun odottelen pysäkillä bussia, siihen viereen änkee joku tupakki huulessa ja puhaltaa kaikki savut mun naamaan :kieh: en nyt yleistä mutta ärsyttää että näitäkin ihmisiä on jotka ei ajattele että kaikki ei polttele ja on tosi rasittavaa...
  16. N

    mitä tänään syötäisiin?

    no niin pistäkääs pinoten tämän päivän ruokia. jos saisin itsekin siitä vinkkejä kun ei nyt jaksa sen enempää ajatella :D
  17. N

    tämän vuoden morsiamet! :)

    kauankos teillä on seurustelua takana? :) meillä tulee juuri 4 vuotta täyteen ja kesäkuussa siis häät. siitä lähes 2 vuotta kihloissa ja enemmän tai vähemmän virallista yhdessä asumista ehkä 2½ vuotta :D
  18. N

    palkka luokat!

    oisko kenelläkään tietoa/mahdollisesti jotain linkkiä missä näkyisi palkka luokat ja millaista summaa ne tarkoittaa? Tarvitsisi tietää paljonko sihteerit tienaa/kk ja löysin vain tiedon että palkka liikkuu palkkaluokissa A11 - A13. googlettamalla en löytäny. tai jos täällä ois...
  19. N

    mistä mä löydän täydellisen sormuksen?

    oon monia liikkeitä jo kattonu eikä vieläkään oo tullu vastaan sellasta vihkisormusta mikä olis pakko saada :( täällä http://www.andreasen.fi/sormus_2_9.htm ihastuin sormukseen jonka malli on OT1269. mut tampere on vaan väärä kaupunki!! tai ehkä sitä vois ajaa parisataa kilsaa että sais...
  20. N

    kunhan mietin kun tässä kuuntelen musiikkia.. :)

    mietin tossa että kuinkahan monta tonnia pitäs maksaa yksityiskeikasta hääpaikalle (1-2biisiä ) esim juha tapiolle :D en mä oikeesti sitä oo hommaamas mut kunhan rupesin pohtii, onko kellään kokemusta privaattikeikoista? :whistle:

Yhteistyössä