Hakutulokset

1. O

Tuolin selkään pujotettava "syöttötuoli"

Tarjouksesta niitä saa n. 15 eurolla niin kokeile vaikka 7 euroa.
  2. O

kestovaipoista, apua

up!
  3. O

kestovaipoista, apua

eli olenko ymmärtänyt väärin et joissain kestovaipoissa voi käyttää sisältönä esim. vanhoja froteepyyheliinoja? Onks niillä joku nimi? siis imu tai jotain.. Kovasti niistä olen intoutunut mutta kun on blondi niin ei tajua.. :ashamed:
  4. O

Häägalluppi

\ 1. vieraita 55 joista lapsia jotain 4 kpl 2. yhteensä n. 4000. Juhlapaikan vuokra 150 e ja ruoka 800 e 3. Itse maksettiin kaikki muu paitsi ruokatarvikkeet ja kokin palkka. Ei jouduttu säästämään kun hommattiin tarvikkeita jo ½ vuotta ennen häitä. ainoastaan ruokatarvikkeet hankittiin...
  5. O

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

saisinko mehumerkki suosituksia?
  6. O

nyt minä olen

sitten tummentunut! Jipii!
  7. O

Asutko

omassa kotitalossa :)
  8. O

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Morjens! Mahtuuko mukaan kuumeilemaan? Esittäydyn näin heti alkuun, eli mulla ikää 28 ja mies 33v. esikoista kuumeilen ja viimein tuo isäntäkin on antanut lisääntymiselle luvan. Ehkäisynä meillä on ollut vuosia jo keskeytetty meininki. Toivottavasti tärppäisi pian... Nyt menossa kp5. heti...
  9. O

Hyla-maito ja riisipuuro

moi! pierutautisena olen kokeillut kaikkea mahdollista, ja riisipuuron suhteen olen päätynyt seuraavaan: keitä riisit vedessä ja lopussa lisää kaksi purkkia hyla-kuohukermaa niin väri ei muutu, mut maku vaan paranee entisestään. ja pohjaan polttaminenkaan ei ainakaan multa ole onnistunut. :)
  10. O

uuden talo lämmitys

\ Oletteko olleet tyytyväisiä pellettilämmitykseen??? Aloimme tänä keväänä rakentamaan ja meille on tulossa myös pellettilämmitys ja vesikiertoinen lattialämmitys.

Yhteistyössä