Hakutulokset

  1. L

    Minkä merkkinen crosstrainer hyvä??

    Tästä on varmaan täälläkin ollut keskustelua, mutta laiska ei jaksa ettiä :) Ajattelin tuon laitteen hankkia mut pää lyö tyhjää kun noita merkkejä ja hintoja on laidasta laitaan..hyvän haluaisin mutta toisaalta 800 e on mun mielestä liikaa. Missä maksais laadusta muttei merkistä :)?
  2. L

    Leviltä / lähistöltä mökki. Mistä kannattas kysellä (maaliskuussa)

    Tuossapa tuo kysmys tulikin. Näyttää olevan et koko viikko pitää joka paikassa varata jos haluaa yömajaa..Tietääkö kukaan oisko jossakin sellasta paikkaa missä vois olla vaan osan viikkoa ja mitä paikkoja siellä lähellä on?? Mulle ihan outoa seutua...ei oikein tiiä mistä alottas. Kiitti jos...
  3. L

    Mitäs leipois???

    Keksikääpä te :) Kiitos hyvistä ideoista ;)
  4. L

    Laattakuvioinen laminaatti

    Varmasti täälläkin useasti keskusteltu aiheesta, mut aloitampas kuitenkin. Jos joku muukin pähkäilis samaa. Meillä keittiöön suunnitteilla laattakuvioinen laminaatti...(oon kyllä esittäny et jos vaikka muovimattoa laitettas mut ei taida mennä läpi :)) Jos teillä on käyttökokemuksia, niin...
  5. L

    Mikä parketti?

    Heips. En jaksanu plarata kaikkia viestejä taaksepäin, oishan sieltä saattanu tulla vinkkejä vastaan... Mutta itse kysymykseen: Olemme remontoimassa taloa ja olohuoneeseen parkettia laittamassa. Mua ei niinkään naarmut ja semmoset haittaa, niitähän nyt tulee varmasti joka lattiaan mutta mikä...

Yhteistyössä