Hakutulokset

  1. H

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Myöhäisiltaa! Täällä kukun vielä koneen ääressä ja ajattelin mennä vielä saunassakin käymään tälle iltaa. Nukuin kun tulin töistä kotiin ja nyt sitten taas jaksaa valvoa. Tää on tyhmää kyllä! Tänään olin niin poikki töissä, ettei mistään meinannut tulla mitään, ja melkein jo oli itku kurkussa...
  2. H

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Heissan pitkästä aikaa! Täällä palstalla vierailen miltei joka päivä lukemassa kuulumisianne, oma kirjoitteleminen on jäänyt vähemmälle. Välillä tuntuu, että olen jo ihan addiktoitunut tähän palstaan ja töistäkin on pakko päästä tiirailemaan mitä muille samassa veneessä oleville kuuluu. :)...
  3. H

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Vieras puskasta pohti saako töistä vapaata neuvolakäynteihin ja vastaaviin...Olen miettinyt samaa asiaa, mutta en ole vielä selvittänyt miten meillä se menee. Tässä vaiheessa en kyllä vielä edes halua paljastaa tätä asiaa töissä, joten kai ne käynnit omaan "piikkiin" menee... Mullakin on pitkä...
  4. H

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Lisään vielä, että ikäni on 29 v. La omien laskujeni mukaan 13.12. Olipas ensimmäisessä viestissäni kovasti kirjoitusvirheitä ja tämäkin viesti meni alkuksi väärään paikkaan... Harjoituksen puutetta! :kieh:
  5. H

    Lisäys

    Sorry, tämä viesti tuli väärään paikkaan...
  6. H

    Lisäys

    Lisään vielä, että ikäni on 29 v. Olipas ensimmäisessä viestissäni kovasti kirjoitusvirheitä...
  7. H

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Hei kaikki joulun odottajat! Nyt viimein liityn joukkoonne. Olen nauttinut vertaistuestanne 10.4 saakka jolloin tein positiivisen raskaustestin. Olen lueskellut tuntemuksianne täydestä sydämesäni koko ajan. Ihan kuin omia ajatuksiani olisin lukenut. Raskaustestin päätin tehdä pääsisäisen...

Yhteistyössä