Hakutulokset

  1. H

    Inssin ajoituksen hienosäädöstä...

    Hei, Itsekin kyselin tuosta ajoituksesta toisaalla. Ilmeisesti yleisempi käytäntö on inssi ovulaatiotestiplussasta seuraavana päivänä. Minulla on tehty kaksi inssiä ja ajoitus on omasta mielestäni ollut aivan syvältä. Inssi tehty molempina kerttoina ENNEN edes ovulaatioplussaa (viikonlopun...
  2. H

    Inseminaatio luonnolliseen kiertoon

    Miten inseminaatio on teillä ajoittunut ovulaatiotestin positiivisen tuloksen jälkeen? Onko inssi tehty saman pvä:nä vai vasta seuraavana? Minulla kaksi inssiä tehty ja molemmat ajoittuneet ennen ovulaatiota viikonlopun vuoksi :( .Nyt kolmanteen taitaa ovulaatio osua viikolle ja haluaisin oikein...
  3. H

    Toukokuun inssipino

    Onpa harmi juttu Amelie. Mutta kunhan nuo endometrioomat poistetaan laparoskopiassa niin raskautumisen todennäköisyys varmasti moninkertainen. Minä olin viime joulukuussa laparosopiassa myoomien takia. Jännitin aivan hervottomasti, mutta kaikki meni lopuksi hyvin. Nyt on jäljellä enää pienet...
  4. H

    Toukokuun inssipino

    Ilmoittaudun minäkin tähän pinoon vaikka on jo pp 6(inssi tehty huhtikuun puolella). Toinen inssi siis takana. Epäilen kyllä vahvasti onnistumista. Aina tuo viikonloppu sattuu ikävästi ovulaation kohdalle. Viime pe kp 13 oli follikkeli 18 mm ja limakalvo 7 mm. Ovulaatio yleensä ollut kp 16...

Yhteistyössä