Hakutulokset

  1. rokkimami81

    Kumpi näistä mekoista parempi häihin?

    Tämä enempi minun mieleeni.:)
  2. rokkimami81

    Kadonnut: ystävä, katoamispaikka: Joensuu

    :wave: Tuntomerkit täsmää miuhun. =) Joensuun rantakylässä majaillaan.:)
  3. rokkimami81

    Yh-äidit ja isät Joensuusta

    Onkohan meitä muita? Teihin kohtalotovereihini haluaisin ottaa ja tutustua ja ystävystyä.:) Itse olen 27 vuotias yh-mamma ja miulla on n. 3 vuotias poika. yhteydenotot ensiksi yv:n kautta.:)
  4. rokkimami81

    Uusia meilailukavereita kaipailisin

    Heipähei! Etsiskelen uusia ihmisiä, naisia ja miehiä ikähaarukalta 20-40 kanssani ajatuksien vaihtoon.:) Itse olen 27 vuotias, n.3 vuotiaan pojan yh-äiti pohjois-karjalasta. Sydäntäni lähellä rakkaan poikani lisäksi ovat mm. kirjoittelu, ulkoilu, eläimet, ystävät (niitäkin olisi mukava saada...
  5. rokkimami81

    Mesekamuja pohjois-karjalan äideistä

    Heipuhei! :wave: Uusia mesekamuja vailla olisi täällä vm.-81 oleva kotimamma Joensuusta. Perheeseen kuuluu 2 vuotias pojan natiainen, avioukkeli + ötököitä. Olisi mukava jos sinäkin asuisit pohjois-karjalassa sillä kuka tietää jos joskus vielä otettaisiin ja kohdattaisiin. ;) meseossuni...
  6. rokkimami81

    Uusia mese-kavereita!!

    Heipparallaa! :wave: Olen 06/06 syntyneen pojan äiskä Joensuusta (vm.-81). Aika tuppaa käymään vähän pitkäksi kun ei mesessä kukaan enää juttele. :( Toivottavasti tätä kautta löytyisi mukavia kavereita. ;) Osoite on rokkimami81@hotmail.com
  7. rokkimami81

    Onko Joensuussa yksinäisiä äitejä?

    :wave: Täällä äiskä -81 ja poju -06 jotka ois tosiystävää vailla. viskaa mailia osoitteeseen rokkimami81@hotmail.com
  8. rokkimami81

    Joensuu

    :wave: Täällä äiskä 26v. ja poika 1v.8kk. Linnunlahdella asustellaan. sähkis (toimii myöskin mesessä) on: rokkimami81@hotmail.com
  9. rokkimami81

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    26 vuotias kotiäiskä Joensuun Linnunlahdelta täällä huhuilee muita Joensuun mammoja uusien kamujen toivossa. :wave: Mukava olisi saada myöskin suht saman ikäistä leikkiseuraa 1v.8kk ikäiselle pojallenikin. =) rokkimami81@hotmail.com
  10. rokkimami81

    Kirjeystäviä

    Heipähei! Vieläkö löytyisi ihmisiä jotka mieluummin kirjoittelisivat tavan kynä ja paperi-menetelmällä kuin sähköisesti? =) Sellaisia ihmisiä vailla olisi vm.-81 oleva kotiäiti Joensuusta.=) Perheeseeni kuuluu myös aviomies, 1v.6kk ikäinen poika + kotieläimiä. =) Sillä ei ole väliä minkä...
  11. rokkimami81

    -81 syntyneet äidit!!!

    :wave: Täällä vm.-81 oleva kotimamma Joensuusta ilmoittautuu mukaan. Poika 06/06, mies -74 syntynyt.
  12. rokkimami81

    Muita joilla vasta yksi taapero

    Poikani tulee 1½ vuotta kohta puoliin, eikä toista muksua ole tiedossa vähään aikaan. Toki tietenkin pientä vauvakuumeilua on varsinkin minulla ollut jo pitemmän aikaa, mutta järki sanoo että ei vielä, odotetaan vielä hieman että poika kasvaa ja pahin uhmis menee ohi. :/ Ei oikein miehenikään...
  13. rokkimami81

    Leikkikamua 1½ vuotiaalle pojalle Joensuusta

    Poikani kaipaisi kovasti kaveria leikkipuistoihin, pulkkamäkeen tai ratasajelulle. :) Samoin äiti kaipaisi kovasti ikäistään höpöttelyseuraa. ;) Mahtaisikohan Joensuusta löytyä kavereita meille molemmille?
  14. rokkimami81

    Leikkikavereita Joensuusta 2-vuotiaalle

    Täällä kanssa ois leikkikaveriehdokas. Poika 1½ vuotias. :) Ja mamma vm.-81. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä rainbow_girl_81@hotmail.com
  15. rokkimami81

    Pistetäänkös postipojalle töitä?

    Heipähei! Elokuussa 26v. täyttävä kotiäiti Pohjois-Karjalasta etsiskelee uusia, ihania ja ehdottomasti tutustumisen arvoisia (kirje) ystäviä päiviänsä piristämään ja hauskuuttamaan. Ja olisi muutenkin mukavaa vaihteeksi saada muutakin postia kuin vain ainaisia laskuja ja mainoksia. Sinun...
  16. rokkimami81

    uusi ÄP Kelan sivuilla

    kyllä tuo miusta pojallekin käy värien puolesta. tosin itse en varmaan seuraavalle lapselle tuota pakkausta ottaisi kun esikoisen pakkauksen kamppeetkin niin hyväkuntoisia. ;)
  17. rokkimami81

    Ärsyttävät appivanhemmat-vertaistukea kaivataan :D

    :hug: voi kuule, et todellakaan ole ainoa kuka tollaisen asian kanssa ottaa ja kamppailee. Meilläkin appivanhemmat ottivat ja sekosivat täysin kun tuo poika otti ja syntyi. Varsinkin anopilta tuntui puonneen päästä se vihoviimeinenkin mutteri, appiukon kanssa ONNEKSI tulee jotenkin juttuun ja...
  18. rokkimami81

    Muita yksinäisiä kotiäitejä joensuu+lähiseutu??

    täältä löytyis toinen yksinäisyyteen kyllästynyt kotiäiti. :) Olen vm.-81, poika on syntynyt 06/06. Ihan Joensuussa asustelemme. Jos kiinnostuit niin laita postia osoitteeseen teddytytto@yahoo.com Toki muutkin yksinäiset mammat Joensuun seudulta saavat ottaa miuhun päin yhteyttä. ;)
  19. rokkimami81

    Ensimmäisiä sanoja- PINO :D

    Meillä ensimmäinen sana mitä poika suustaan päästi oli okei (tuleva reggaemies???), oppi sen tädiltään joka toistelee kys. sanaa joka mutkassa. Ikää silloin muistelisin olleen 4kk. Nyt noita sanoja on ruvennut tupsahtelemaan yhä enemmän ja enemmän (pojalla ikää 10kk). Äiti, iti, kitti...
  20. rokkimami81

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    24 olin ku poika otti ja syntyi.:) Hyvä ikä tulla äidiksi.

Yhteistyössä