Hakutulokset

  1. S

    Nukkumisjärjestelyistä - 2-vuotias ja vastasyntynyt

    Kiitos Mamacita-! Itse asiassa viime yö oli jo ihan uskomaton, mies joutui laittamaan pojan unille kokonaan yksin, kun mulla selkä juili niin häijysti ettei juuri liikkumaan päässyt. No, vajaa tunti siinä meni, mutta ilman mitään itkuja poika jäi lopulta sänkyynsä nukkumaan - ja nukkui...
  2. S

    mitä taaperolle puuron sijasta yöksi?

    Meidän 2-vuotias tykkää tosi paljon "palleroista" maidon (tai herkkuna myös kaakaojauheen) kera - toisaalta näitä voi syödä hyvin myös kuiviltaan pikkuisin sormin. Kyse on siis TalkMURUista (http://www.taivalkoskenmylly.fi/fi/talkmuru-kevyen-olon-salaisuus), talkkunasta valmistetuista muroista...
  3. S

    Nukkumisjärjestelyistä - 2-vuotias ja vastasyntynyt

    No niin, ensimmäinen yö takana - jotenkuten... :attn: Illalla poika meni yllättävän hyvin nukkumaan, pientä keskustelua uudet järjestelyt vaati, mutta itkua ei kuitenkaan ollut ollenkaan. Näin mentiin n. 2.30 asti, kunnes poika heräsi kamalan itkun ja huudon kera: oli joko nähnyt painajaista...
  4. S

    Nukkumisjärjestelyistä - 2-vuotias ja vastasyntynyt

    Kiitos ajatuksista. Huomaa kyllä, omaa tahtoa pojalla alkaa olla jo kaiken suhteen - ja paljon! - mutta muissa asioissa on ollut helpompi pysyä tiukkana. Illalla tosi väsyneenä on ollut liian helppo tehdä asiat vaan helpoimmalla mahdollisella tavalla varsinkin, kun aamut yliväsyneen pojan...
  5. S

    Nukkumisjärjestelyistä - 2-vuotias ja vastasyntynyt

    Esikoispoika (2 v. 3 kk) on nukkunut "tilapäisesti" koko syksyn vanhempien makuuhuoneen lattialla. Tätä ennen hän nukkui hyvällä menestyksellä omassa sängyssä, omassa huoneessa nelikuisesta lähtien. Sairastelusta ja uhmailuista johtuen kokeilimme alkusyksystä nukkuisiko poika paremmin meidän...
  6. S

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Moi kaikille! Mahtuuko uusi mamma porukkaan? Asutaan perheen kanssa Kuokkalassa, ja aika hyvin täällä ollaan viihdyttykin. Ikää on mulla ja miehellä 27 v., poika täyttää elokuussa 2 vuotta. Ja seuraava pikkuinen on työn alla, tarkoitus ois syntyä loppuvuodesta :) Ja toki ihmeessä uusiin...
  7. S

    apua! juurihoitoon..

    Nyt se myrkyn lykkäs kun joudun juurihoitoon! Eilenä avasivat hampaan ja laittovat sen lääkepaikan että juuri kuolee ja seuraavalla kerralla sitten juuret putsataan. Siis sattu aivan sikana vaikka puudutusta lisättiin kolme kertaa ja koko pää oli puutunu.. vaan ei hammas.. Ja minä siin tuolissa...

Yhteistyössä