Hakutulokset

  1. J

    ulkomaille

    Ei eastettä mut onko reilua?????
  2. J

    Mitä te yh:t teette juhannuksena, joitten lapset ovat ex:llä

    Huvilalle uuden kanssa suute...souteleen :p :p :p
  3. J

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Viikkoja 41+risat kasassa ja edelleen yhtenä kappaleena ollaan. Sf- mitta on yli 40 ja mahan ympäryskin 125. ~5kg vauva olis tulossa. Turvotusta on tosi paljon. Supistuksista ja poltoista ei tietoakaan, joten paikat on vielä epäkypsät ja sen takia lääkäri ei edes harkinnut käynnistystä. Ite alan...
  4. J

    painosi ja pituutesi?

    pituus 162cm, lähdin 64 kilosta ja nyt oon 53 kg .. tavote olisi siinä 49kg .. vielä aika paljon rasvaa jäljellä ..
  5. J

    vaasalaisia

    Äskeiseen vielä lisäystä.Meseosoitekkin kyl löytyy,saa nopeemmin ja kätevämmin yhteyden:jessie2501@hotmail.com. Jos vain jotakuta kiinnostaa.
  6. J

    vaasalaisia

    Heippa!Täälä myös äiti vaasasta,23v.Tyttöni 2v3kk. Mulle saa myös lähettää mailia osotteeseen jessica2501@netti.fi. Olisi mukava saada uusia ystäviä kyläilyn,kaffittelun,lenkkeilyn ja viihteen parissa. Ystäviä ei nimittäin liikaa ole =)
  7. J

    Alapään kunto synnytyksen jälkeen

    Eipä siihen ulkoiseen kauneuteen voi kummemmin itse vaikuttaa. Häpyhuulet tulleet paljon suuremmiksi, ja näkyvät reippaasti sieltä isompien välistä. Myös klitoris nyt pulleampi, mutta johtunee tokan odotuksesta enempi. Geishakuulien kanssa olen jumpannut jo ennen ensimmäistä raskautta, joten...
  8. J

    Ahvenanmaa

    Ahvenanmaalla käyneenä kesäsesongia ennen kannattaisi varata yöpymispaikat etukäteen sillä siellä ei ole kovin edullisia nuo hotellit tai mökit. Vaatimattomia mökkejä sai edullisesti, muistaakseni 20 - 25 euroa yö. Kyllä niissä aikuinen menee mutta lapsiperheellisenä en lähtisi noihin mökkeihin...
  9. J

    Pahoinpitelysyyte

    Onko kellään tietoa, jos on pahoinpidelty ja käynyt lääkärissä ko. asian takia, niin miten pitkän ajan kuluttua vois nostaa syytteen?
  10. J

    Kokemuksia suonikohjuleikkauksesta?

    \ Moi! Mulla ei omakohtaisia kokemuksia varsinaisesti ole, mutta äidiltäni leikattu suonikohjut 3krt. Ekan kerran alle 30.v. Sama kohtalo varmaan mullakin edessä :ashamed: :snotty: :ashamed: . Toimenpide tehdään muistaakseni selkäydinpuudutuksessa. Ite leikkaus ei siis ole kivulias.Leikkaus...

Yhteistyössä