Hakutulokset

  1. M

    Sama nimimerkki 2 eri ihmisellä

    Mikä mahtaa olla homman nimi, kun pitkästä aikaa kirjauduin sivustolle, ja katsellessani profiiliani, huomasin että siellä on keskusteluja, joita en ole kirjoittanut itse. Ovat aiván selkeästi jonkun toisen kirjoittamia. Voiko jollain toisella olla sama nimimerkki?
  2. M

    Montako seksikumppania?

    Ihan vaan uteliaisuudesta, montako seksikumppania on ollut? Itse vasta eronnut, ja miettinyt tässä kun suhteita aloittelee, että montako miestä on tullut muutaman vuoden päästä läpi käytyä? Toistaiseksi on elämän neljäs mies menossa, mutta liekö viimeinen...
  3. M

    minkälaiset miehet ei osaa hoitaa raha-asioitaan!?

    ei kai kukaan sellaista ukkoa itselleen huoli!?
  4. M

    geishapallot

    Moniko teistä on käyttäny geishapalloja lantionpohjalihaksien voimistamiseen ja toimiiko ne? Kuinka pian synnytyksen jälkee niitä voisi alkaa käyttämään? Itellä toinen lapsi tulossa ja vähän mietityttää näiden mun lihasteni kunto.... :ashamed:
  5. M

    Mikä meidän pojalla on? Auttakaa!

    Pojallamme, 3kk, on seuraavia huolestuttavia oireita: - Tosi paha ihottuma poskissa ja vähän kaulassakin. Tulipunaisia kuivia läikkiä, jotka alkoivat pahentua ja niihin tuli jopa märkärupi. Poika sai antibiootit, jotka auttoivat, mutta kun kuuri loppui, läiskät palasivat! Toivottavasti se ei nyt...
  6. M

    kokemuksia neuvoloiden toiminnasta?

    minkälaisia kokemuksia? saatteko helposti lääkäriajan jos tarvii? saatteko vastauksia kysymyksiinne? puututaanko teidän asioihin liikaa, liian vähän vai sopivasti? kamalimmat kokemukset? ihanimmat kokemukset?
  7. M

    esittelenpä itseni ja kertokaa te muuttkin jotain itsestänn

    olen 30v 2lapsen äiti, poika 07/00 ja tyty 5/04,pohjois-pohjanmaalta perheeseeni kuuluu myös aviomies. tällä hetkellä olen vanhempainlomalla mutta vuoden alussa palaan yösiivoojan toimeeni

Yhteistyössä