Hakutulokset

1. T

Vieläkö ehtii kylvää ruohosipulia

niin että saa satoa tänä kesänä?
  2. T

Apua IE:n kanssa!

Osaisiko joku nyt auttaa..? Kyse on siis siitä, etten osaa muuttaa noita asetuksia, kun ohje on englanniksi ja mulla on suomenkielinen IE. En tajua, mikä kohta on tuo scripting.
  3. T

Apua IE:n kanssa!

Mikä on suomeksi tuo scripting-kohta, kun en löydä? Sekä Security-välilehti -> Paina Custom-level -nappia. Valitse Scripting-kohdasta "enable". Kuittaa OK.
  4. T

avast ja rekisteröinti

sain rekisteröintiavaimen, mutta en löydä sivua tai kohtaa missä rekisteröidyn ja laitan saamani avaintunnukset
  5. T

Akupunktiosta kokemuksia

Akupunktiosta 1/3 ei saa mitään apua, 1/3 saa osittain apua ja 1/3 saa huomattavaa helpotusta. Ei voi tietää mihin ryhmään kuuluu, joten kannattaa kokeilla. Itse sain hyvän avun alkuraskauden pahoinvointiin, vaikken uskonut siihen yhtään (eli lume-vaikutusta ei ollut mukana). Mitään...
  6. T

Kahvikehrät

Hiivaa laitoitte, mutta kohotetaanko niitä jossain vaiheessa??
  7. T

neuvoja pk:n sisävaatetukseen

Tyttäremme (2v.) aloittaa pian päiväkodin. Millaiset sisävaatteet olisi helpoimmat hoitajien ja lapsen kannalta?Sukkahousut+paita+mekko/hame vaiko sukkahousut+paita+trikoo/gollegehousut, onko toi jälkimmäinen yhdistelmä liian kuuma sisällä. Itse pidin tytöllä viime talvena sisällä...
  8. T

raskaana seksiä toisen naisen kanssa

Kova halu kokeilla naisen kanssa , en ole kyllä raskaana. Mistä sitä löytäisi toisen kokeluhaluisen naisen?
  9. T

Possun suikalelihasta mitä tehdä?

Mä teen usein suikaleista sellasen helpon uuniruoan, eli perunasipulisekoitus-pussi, suikaleet ja ruokakerma vuokaan, sitten vaan noin tunniksi uuniin 200 asteeseen. Ei tarvi edes muita mausteita jos suikaleet on jo valmiiksi maustettu.
  10. T

Herbalife-laihis alkoi nyt !!

kysyisin vaan,että onko toi herbalife-juttu vähän samantyylinen hommeli kun esim.nutrilet ja sitten paljonko toi herbis maksaa? mulla ku on semmoset 20 kg ylimäärästä kannettavaa tässä niin aattelin josko minäkin kokeilisin..
  11. T

kävelystä??!!

Meillä on neiti pian 1 v 7kk ja ei vielä kävele! Joskus seisoo hetken tuetta ja on ylpeä siitä... Puhua pulputtaa kyllä kokoajan.
  12. T

auttaako joku muu kun leikkaus marsun pissan hajuun..

siis sen pissa haisee aivan sietämättömälle :/ ja ei viittis urosta vielä leikatakkaan!!se on n.1v. :x
  13. T

Taikataikinan ohje kadoksissa

Kertoisiko joku perinteisen taikataikinan ohjeen meille? Tyttö oli askarrellut sellaisella kaverin luona ja nyt olisiinto tehä kotona...
  14. T

3-v synttärit

Poikamme täyttää pian kolme, ja nyt pitäisi ensimmäistä kertaa järjestää itse hänen synttärinsä. Haluaisin vinkkejä tarjoiluun, jotain hyvää ja helppoa, joka sopii niin lapsivieraille kuin aikuisväellekin. Antakaa myös vinkkejä täytekakun sisukseen.
  15. T

KIIRE!voiko soija tuttelia lämmittää mikrossa

Kiitti vastauksesta. Sain myös nopean vastauksen sähköpostitse kun esitin kysymyksen Valion kuluttajapalvelulle netissä. Aloittelen siis juuri vauvalle Soija Tuttelia ja mietityttää minkähän verran vauveli syö sitä vuorokaudessa sitten kunhan ollaan siirrytty kokonaan Soija Tutteliin. Minkä...
  16. T

KIIRE!voiko soija tuttelia lämmittää mikrossa

Pakkauksessa ei ole tietoa ko. asiasta. Eli muuttuuko Soija Tuttelin koostumus mikrossa lämmitettäessä, vai on ko se ok?
  17. T

Possun suikaleista kastike ?

mä olen tehny vaikka millä reseptillä, mutta aina vaan tulee sitkeää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  18. T

Rengassuojat, käytättekö ja miten?

Vaunujen mukana tuli kurasuojat renkaisiin, en vain ole osannut niitä vielä käyttää. Laitetaanko ne sisälle tultaessa, vain miten? Vai onko tämä turhaakin turhempi kapistus. Nyt syksyllä alkaa tulla kuraa renkaiden mukana sisälle ja joku keino sen estämiseen pitäisi keksiä. Neuvoja?

Yhteistyössä