Hakutulokset

  1. Betty Boop

    Mitä maksaisitte lasten villasukista???

    Apua kaivataan! Vien kuopuksen päiväkodin joulumyyjäisiin itse kudottuja lasten villasukkia myyntiin. Kauhean vaikea hinnoitella niitä. Tarkoitus ei ole rikastua vaan kerätä päiväkodille rahaa. Galluppia siis, mitä maksaisitte lasten villasukista???? :)
  2. Betty Boop

    Onko tämä hyvä slogan??

    " Kun ei ole muitakaan murheita, aina voi surra kokematta jääneitä orgasmeja!" :D
  3. Betty Boop

    Tyhjentäkääs yv-lootaanne!

    En halua osoittaa ketään sormella vaan ihan yleisesti suosittelen jokaista tyhjentämään yv-lootansa! :attn: :D
  4. Betty Boop

    NAM, kyllä on hyvää!!!

    :p :p Nimittäin itsetehty mustaherukkalikööri!! B)
  5. Betty Boop

    Pikainen kysymys, apua kaivataan!!!

    Mikäs olikaan se ikäraja minkä ikäisen lapsen sairauden takia voi olla töistä poissa? Onko se 10-vuotias? Totaalinen muistikatkos asiasta! Kiitos etukäteen avusta! :flower:
  6. Betty Boop

    Meidän mutsi on levoton strutsi....

    ....kun hommiaan se hoitelee! Ja saunanlauteilla yrttihauteilla vartaloaan voitelee! Kun on seikkalumieltä ja haisee hieltä, vaikka kotona vain lusiikin! Niin vailla paineita puhdistusaineita voi löytää Motown-musiikin!!! Ja pihvinuijaksi käy vellikauha! Spagetiksi pelkkä kanttinauha...
  7. Betty Boop

    Voi elämä tätä pakkaamista!!!

    |O
  8. Betty Boop

    Tätä jos sais!

    Mutta taidan joutua ihan vaan nukkumaan! :D Öitä kaikille yhdessä ja joillekin ihan erikseen!! :D ;) :hug:
  9. Betty Boop

    Nyt löytyi oma kuva!!!!

  10. Betty Boop

    HUU!!!

    Oletkos täällä sitten????? :wave: :D
  11. Betty Boop

    Huu huu!!!

    Olet sie täällä jossain????? :D
  12. Betty Boop

    Oiskohan mitään ideaa...

    ...mennä nukkumaan tähän aikaan vuorokaudesta?? :D
  13. Betty Boop

    Nythän mää hokasin!!

    :p Mulla on pakkasessa jemmassa mozzarella/pesto -pakastepitsa!!!! Pitäisköhän mun syödä se nyt???? :/ Mistä ihmeestä se pitsa mun mieleeni nyt muistuikaan?!?! :o Nyt himottaa...... :p :p :p
  14. Betty Boop

    Nyt on mammalla laatujuomaa lasissa!

    :D Kolme lasia kuohuviiniä mennyt!! :whistle: Voisin sanoa olevani hieman hilpeällä tuulella! ;) Kaiken kruunuksi sain aikas hyvät kyydit äsken mieheltä!! :p Matti Nykästä siteeratakseni, elämä on laiffii, just nyt!!!! B) :whistle: ;) :D
  15. Betty Boop

    Olipa kiva hääpäivälahja!!

    :kieh: Mies osti mulle uuden auton!!!! Jota mä en todellakaan olis halunnut!!! :xmas: Ne miehet, ne miehet!!! :snotty:
  16. Betty Boop

    Voihan kilintorttu!

    :x Muistin just et mulla on pyykit koneessa!!!!! :o Ja ne on ollut siellä jo monta tuntia!!! :xmas:

Yhteistyössä