Hakutulokset

  1. Afu-82

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Maanantai 25.5.2009 Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK Esikoisesta haaveilevat bellaa....................kp??/26-28.........kevään aikana.............. dana88.................kp 9/29...............yritys käynnissä............5...
  2. Afu-82

    **KYMPPIKERHO**

    No niin, eli tänne kaikki tammitaaperoiden mammat laihduttamaan, joilla tavoitteena pudottaa -10kg kevään aikana :wave: . Tyyli on kaikilla vapaa, kunhan vain päästään näistä ylimääräisistä kiloista eroon =) Sovitaanko punnituspäiväksi maanatai (tai jos ei silloin pääse puntarille niin...
  3. Afu-82

    Digikuvat paperille Tampereella (itsepalveluna/heti)

    Missä täällä Tampereella on sellainen laite, jonne voi laittaa muistitikun/kortin ja tulostaa itse digikuvia? Joulukorttikuvat vähän myöhässä :ashamed:
  4. Afu-82

    **TAMMIVAUVAT 2008** viimeistä erää vauvapuolella =)

    *Tammivauvat 2008* varaslähdöllä marraskuussa syntyneet (tammikuiset) 10.11 Pikkupeikko85, (rv 31+1),POIKA 1210g ja 38,5cm joulukuussa syntyneet (tammikuiset) 22.12 Saapasjalkakissa, POIKA (rv 37+5), 3160g, 51cm anskuliini1POIKA (rv 38), 3500g, 50cm 25.12...
  5. Afu-82

    Kotihoidon tuen lappuset + isäkuukausi

    Mulle tuli tänään Kelalta kotihoidontuenlappuset. Niissä oli loppumispäivämääränä 22.10, eli se minne normaalisit kestäisi. Me olemme kuitenkin vieneet kelalle lapun missä luovun 12 päivästä ja mies saa pitää isäkuukauden, eli mulla pitäisi loppua siinä tapauksessa jo 8.10. Onko muilla ollut...
  6. Afu-82

    Ulkona nukuttamisesta 1kk:lla

    Kaunko annatte nukkua ulkona päivisin reilun 1kk ikäisen? Meillä tyttö nukkui parvekkeella eilen ensin aamupäivällä vajaa 3h ja sitten vielä iltapäivällä 2,5h lisää. En raaskinut herättää, vaikka "aikarajoitukset" paukkuivat reilusti yli (ja ikääkin siis vain reilu 1kk). Lämpötila oli n.+2c...
  7. Afu-82

    TAYS yliaikaiskontrolli

    Hei! La oli jo viikko sitten, eikä vieläkään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä :| . Yliaikaskontrolliin on jo laitettu lähete menemään. Kuinka kauan muilla on kestänyt, että on saanut ajan sinne (Taysin äippäpolille)? Onko soitettu vai onko tullut kirje kotiin? Onko ollut 41+jotain vai...

Yhteistyössä