Hakutulokset

  1. W

    Alennuskoodia H&M:lle?

    kiitos jo etukäteen :saint:
  2. W

    Pimentäviä sivuverhoja?

    Onko muualla kuin hobby hallissa myynnissä pimentäviä sivuverhoja? hobby hallin muuten ok, mutta liian pitkät eikä viittis ruveta lyhentämään...
  3. W

    Toimiiko gmail?

    siinäpä se, mulle ei lataudu koko sivu, toimiiko muilla?
  4. W

    Työvaate galluppia

    1. Minkälaiset vaatteet sulla on töissä, onko tietty "univormu"? 2. Antaako työnantaja vaatteet vai joudutko ostaan itse? 3. Onko vain tietyn väriset vaatteet sallittuja? 4. Pesettääkö työnantaja vaatteet vai huollatko ne itse? Ja kerro missä olet tai mitä teet työksesi... Ja omat...
  5. W

    Lupasin juuri aloittaa työt!

    Pääsiäisenä pitäis alkaa. Hui hiivata kun jänskättää, en ole vajaaseen kahteen vuoteen ollut. Lupasin tehdä vain viikonloppuja niin ei tarvii viedä muksuakaan vielä hoitoon =)
  6. W

    Semperin keräilystä

    Saako sen keräyslomakkeen täyttää itse vai pitäiskö se onnistua tulostaan? Kun en tiedä on tulostimesta värillinen loppunut...
  7. W

    Jokos uusi meandi on käsitelty täällä?

    ja mitä mieltä uutuuksista?
  8. W

    Nettikauppoja lista sunnuntailta?

    joku ihana listasi nettikauppoja sunnuntaina (vai edellisenä yönä) ja nyt en löydä mitenkään sitä listaa. Auttakee, kiitos...
  9. W

    Lyhyt hiuksiset!

    Kuinka usein käytte kampaajalla? Paljon pelkkä leikkaus maksaa? Entä väri+leikkaus? Ja vielä missä päin suomea?
  10. W

    Kuinka monet kengät omistat?

    Tuli eilen illalla miehen ja muutaman kaverin kanssa keskustelua naisten kengistä ja miksi niitä pitää olla niin paljon. Kaveri kertoi lukeneensa jostain, että naisella on keskimäärin 30 paria kenkiä. "ei mulla ainakaan ole niin paljoa!" totesi kaikki naiset. Otin sitten ja laskin omani...
  11. W

    Päivän kulttuuriteko tehty *turhis*

    ja katsottu Mikkosten elämää netti-tv:stä, taas tiedetään mistä mammat puhuu :D
  12. W

    Olipa kerran elämä... ja sitten tuli kaksplus

    Tänne voisi perustaa vastaavan ryhmän mikä on facebookissa (olipa kerran elämä... ja sitten tuli facebook) välillä tuntuu ettei täällä pyörivillä mammoilla oikein ole omaa elämää, minä paraskin puhumaan :ashamed:
  13. W

    Kumpi on säästäväisempi?

    a) Ostaa vain ja ainoastaan kun tarvitsee jotain, mutta ostaa esim. ulkoiluvaatteet silloin kun pakko ja usein miten normaalihinnalla b) Ennakoi ja ostaa esim. keväällä seuraavan talven toppavaatteet ennakkoon alennuksesta
  14. W

    Viikonlopun kirppislöydöt

    Joko olisi aika listata viikonlopun kirppislöydöt? Minä löysin; -puisen lehtilaatikon (säilytys) 7e -puisen jakkaran 4e -2 t-paitaa tytölle 1,10/kpl -snoopymekko tytölle 3e -collegehousut tytölle 2e *tyytyväinen löytöihinsä*
  15. W

    Eikö tätä kilin palstaa...

    saada toimimaan?! Männöö hermo kun yrittää 5-15 kertaa aukaista saman keskustelun ja aina jumittaa samaan kohtaan. Laitan kohta lelut kasaan ja lähden toiselle hiekkalaatikolle, mä en ala!
  16. W

    Kysymyksiä huutonetistä

    Jos myyjällä on käytössä vakioviesti, miksei sitä lueta ja toimita kuten myyjä (olettavasti) ystävällisesti pyytää? Onko ostajan vai myyjän tehtävä ottaa yhteyttä? Miksi on vaikeaa ilmoittaa kun on maksanut? Kauanko odotatte maksua/ yhteydenottoa?
  17. W

    MyPoodles; Nico-Betteristä

    Ei kai Nico-Betteri joutunut päiväunille kun tuli hiljaista?
  18. W

    En osaa päättää

    Mitä leipoisin, laskiaispullia vai porkkanapiirakkaa vai sitruunatorttua? :p
  19. W

    *pakko hehkuttaa*

    aivan pakko hehkuttaa! nään mun kaverin viiden vuoden tauon jälkeen huomenna tai viimestään maanantaina! *ahistaa ja pelottaa ja innolla odottaa* ei olla pidetty mitään yhteyttä, mut nyt löydettiin toisemme taas fb.ssa :D
  20. W

    FB apua

    olen onnistunut unohtamaan facebookin salasanan, mutta pääsen kirjautumaan koska salasana on muistissa. nyt haluaisin vaihtaa salasanan, miten se onnistuu?

Yhteistyössä