Hakutulokset

  1. K

    Kerho perustettu myös -04 ja -06 syntyneitten lasten äidille

    vastailinkin äsken tuossa yksityisviesteihinne ja laittelin salasanaa eli jos vielä muitakin halukkaita ilmaantuu niin yksityisviestiä minulle niin laittelen salasanaa kerhoa varten. Tervetuloa :wave:
  2. K

    KERHO-LISTA (kerhojen perustajat)

    Minä olen perustanut kerhon Lapset syntyneet -04 ja -06. Mukaan mahtuu vielä uusia jäseniä. :wave: Itse haluaisin kerhoon lapset -04 eli sen perustajaa kyselen?
  3. K

    Kerho perustettu myös -04 ja -06 syntyneitten lasten äidille

    Heippa vaan! Juu tottakai vielä otetaan jäseniä mukaan, jos halukkaita vielä ilmaantuu. :wave:
  4. K

    jotka synnytitte 18.10-06

    Meille tuli poika EKKS:ssa, mitat 4195g ja pituus 52cm. Poika syntyi aamulla. :wave:
  5. K

    Kerho perustettu -04 ja -06 syntyneitten lasten äideille

    Hei, jos täältäkin löytyy innokkaita kerhoilijoita niin mukaan vaan. Kerho on nimeltään Lapset syntyneet -04 ja -06. Salasanan saa minulta. Pääsee jättämään jäsenhakemuksen Tervetuloa mukaan. :wave:
  6. K

    Kerho perustettu -04 ja -06 syntyneitten lasten äideille :)

    :attn: nosto, mukaan mahtuu vielä :wave:
  7. K

    Kerho perustettu myös -04 ja -06 syntyneitten lasten äidille

    :attn: nosto, mukaan mahtuu vielä kerhoilijoita :wave:
  8. K

    Kerho perustettu -04 ja -06 syntyneitten lasten äideille :)

    Mulle voit laittaa mailia osoitteeseen: katsu-78@hotmail.com yritin autella sinne pääsemisessä. Joukkoon mahtuu vielä äitejä keskustelemaan :)
  9. K

    Kerho perustettu -04 ja -06 syntyneitten lasten äideille :)

    Hei, kerho löytyy ihan täältä kaksplussan kerhot osiosta, kerhon nimi on Lapset syntyneet -04 ja -06. Minulle voi laittaa y-viestiä ja kysellä sitä salasanaa. Sitten pääsee jättämään jäsenhakemuksen. Kerhon ideana on siis se, että perheessä olisi lapset syntyneet -04 sekä -06. Mukaan mahtuu...
  10. K

    Kerho perustettu -04 ja -06 syntyneitten lasten äideille :)

    Hei, jos täältäkin puolelta löytyy innokkaita kerhoilijoita niin mukaan vaan. Kävin perustamassa sen ja on nimeltään Lapset syntyneet -04 ja -06. Salasanan saa minulta. Pääsee jättämään jäsenhakemuksen Tervetuloa mukaan. :)
  11. K

    Kenellä lapset syntyneet -04 ja -06?

    Heippa, äiti tule tuonne kerhoon, siellä voidaan jutella enemmän näistä lapsista, kerho on suljettu, joten sinne ei muut kuin jäsenet pääse juttuja lukemaan eli pystyy paremmin juttelemaan :) Salasanan saa minulta niin pääsee jättämään jäsenhakemuksen. Kaikki vaan mukaan keskustelemaan :)
  12. K

    Kerho perustettu myös -04 ja -06 syntyneitten lasten äidille

    Hei, jos täältä löytyy innokkaita kerhoilijoita niin mukaan vaan kävin perustamassa sen ja on nimeltään Lapset syntyneet -04 ja -06. Salasanan saa minulta. Pääsee jättämään jäsenhakemuksen :) Tervetuloa mukaan.
  13. K

    Kenellä lapset syntyneet -04 ja -06?

    Hei, kävin perustamassa kerhon, tervetuloa mukaan keskustelemaan, salasanan saa minulta eli laittakaa y-viestiä :)
  14. K

    Kenellä lapset syntyneet -04 ja -06?

    Hei, meitä alkaa olemaan jo aika paljon, olisiko kuinka monella mielenkiintoa jos perustettaisiin mekin oma kerho? :)

Yhteistyössä