Hakutulokset

  1. Julia81

    Häävalssista

    Meillä oli akselin ja elinen häävalssi ja sit metsäkukkia, mentiin syksyllä naimisiin niin metsäkukat sopi hyvin!
  2. Julia81

    Vuotohäiriö

    Kiitoksia! Nyt alkaa olla jo loppunemaan päin.. Tai niin luulin jo eilenkin. Mut tänään näyttäis taas hyvältä! En syö seuraavaa kuuria ennen kuin on alkanut seuraavat menkat! Mut onneks oon ollu täysin kivuton tällä kertaa :)
  3. Julia81

    Vuotohäiriö

    Täällä ei vissiin kellään ole käynyt samoin!! :/
  4. Julia81

    Vuotohäiriö

    Hei! Se alkoi kunnon tulvana.. kestäny nyt neljä päivää! ja vuoto edelleen aika runsasta! En tiedä mitä pitäis tehdä!
  5. Julia81

    Vuotohäiriö

    Moi! Onko kellään tullut clomien aikana kuukautiset kesken kierron, vai mitähän tämä on! Aloin vuotamaan ja kp17 on vasta, normaali 27. Toinen clomi kuuri menossa ja aivan uksin olen tän asian kanssa kun ei ole ketään tuttua joka olisi clomeja syönyt.. Oliskohan kukaan joka osaisi hieman auttaa?
  6. Julia81

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Nostelen tätä ylöspäin, jos on vielä joitakin halukkaita nyt tulevan tiistain tapaamiseen...
  7. Julia81

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Mami82 kaivoin sun meseosoitteen tuolta aiemmilta sivuilta ja lisäsin sut listaani, joten voi sit lähemmin vaik antaa mesen kautta vinkkiä minkänäköistä kaveria lähestyä ens tiistaina =) Terv. S.H alias Julia
  8. Julia81

    Odottavia meseen?

    Lisäsin sinut listalleni.. olen 23-vuotias ja odotan esikoistani jonka laskettu aika on elokuussa.. saa kirjoitella =)
  9. Julia81

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Minä voisin ainakin tulla Jumboon tuolloin 14.5 klo 14... muksuja ei vielä ole, mutta esikoista odotan.. (la 2.8 ).. asun Pakkalassa ja olen vielä 23 vuotias.. .. joten jos ei muita tule niin toivottavasti törmätään me edes mami82 kanssa, eikö vain? =)

Yhteistyössä