Hakutulokset

1. E

istuminenja kääntyminen?

Lapsi kääntyy vatsalleen yleensä 4-6kk ikäisenä, jokainen lapsi on kuitenkin yksilö ja kääntyy vatsalleen kun on siihen valmis. Syöttötuolissa istuttaisin vasta kun lapsi hallitsee istuma- asentonsa eli pääsee lattialla itse istumaan ja takaisin vatsalleen.
  2. E

Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Talvicci Upea lista! Hienoa, että oot sellasen jaksanu väsätä!! =) :flower: Me vaikutetaan Keski-Suomessa, esikko on tyttö ja kuopus poika. Noi saapi listaan lisätä jossain vaiheessa. :) Enguli Jos en ihan väärin muista niin äitiyslomalla voi vapaasti tehdä töitä, työssäolopäiviltä...
  3. E

Enguli Tervetuloa joukkoon munkin puolesta! Opiskelujahan voi sitten jatkaa mammaloman jälkeen...Missä vaiheessa sulla on opinnot? Itse sain esikoisen kesken opintojen. Vuoden kerkesin opiskella ennen raskautumista ja kun raskaus sujui ongelmitta olin vielä seuraavan syyslukukauden koulussa ja...
  4. E

Netta Toi herkkujen vähentäminen on hyvä keino vauhdittaa painon pudotusta. Itse olin karkkilakossa syksyllä ja muutkin herkut jätin pois niin 5kg hukkui jonnekin, liikuntaakaan en lisännyt. Nyt alotin taas uudelleen joulun jäljiltä, muutama kilo jo tuli takaisinkin herkuttelun takia...
  5. E

Ihanaa kun molemmat lapset nukkuu kerrankin yhtä aikaa. Saa äiti hetken surffata netissä :D Oon nyt loppuviikon pois töistä kun kuopus on vielä kuumeinen. Eilen käytettiin lääkärissä kun tauti on niin sitkeessä, molemmat korvat oli tulehtunu ja antibioottikuuri sitten saatiin, toivottavasti...
  6. E

Heips! Täällä yksi väsynyt äippä...Lapset sairastelleet kuten monella muullakin, yöt menneet enemmän ja vähemmän valvoessa, töissä sitten oltu silmät ristissä. Työpäivän jaksaa hyvin kunhan ei tee sitä virhettä, että istahtaisi paikalleen. Tänään meillä oli ensiapukoulutus, joka kesti kolme...
  7. E

Vieläkö mahtuu uusi kuumeilija mukaan? Kolmannesta lapsesta haaveilen, mies ei oikein vielä ole ajatuksesta innostunut. Itsekin olisi järkevää oman työtilanteen takia ajatusta vielä siirtää, mutta minkäs kuumeelleen voi... :D Itse olen 27v., mies 33v. ja lapset -05 ja -07 syntyneet.

Yhteistyössä