Hakutulokset

  1. H

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Heippa! Löysin teidät vasta nyt ja laskettuhan on tosiaan tässä kuussa 25.5. Toinen lapsi on tulossa ja kättärille olen menossa synnyttämään. 38+3 taitaa olla tänään. Ei ole mitään merkkejä vielä lähestyvästä synnytyksestä. Vauva on kyllä pää alaspäin, mutta ei ole kiinnittynyt vielä. Tämä...
  2. H

    munaton pullataikina ohje?

    Ja voidella voi vaikka sokerivedellä. Kiehauta vettä ja laita sokeria niin että tulee vähän paksua ja ei muuta kun suti viuhumaan.
  3. H

    Mihin ikään asti..

    .. olette nukuttaneet päikkäreille lasta ulkona rattaissa? Meillä tyttö 1v2kk ja nukkuu ainoastaan ulkona päikkärit.. ajattelin, että pitäis varmaan ennen talvea alkaa siirtyyn sisäpäikkäreihin.. mites muilla ja miten saisi lapsen nukkuun myös sisällä päikkärit? Nykyään ei nukahda ollenkaan...
  4. H

    Pään paukuttaminen milloin mihinkin

    Meillä ei hakata päätä maahan, vaan kun harmittaa joku tai kun olen komentanut tai muuta vastaavaa, niin tyttö lyö päätään käsillä :whistle: .. aika outoa mun mielestä.. monesti tekee sitä myös silloin, jos haluaa huomiota.. ilmeisesti ollaan aina siitä komennettu, niin sitten tekee ainakin sen.
  5. H

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    \ Heippa, Mä olen kans 27v. ja minulla tyttö 1v. Kovasti päiviimme kaipailtaisiin kavereita. Olen tyttöni kanssa kotona ja mies tekee vuorotyötä (aamu/ilta), eli olen paljon tyttöni kanssa kaksin. Jos vielä seuraa kaipailette, niin laita vaikka yv:tä tai jotain =) .. Niin, ja Treelta ollaan!
  6. H

    Länsi- Treen äidit!

    Hei, Minä ja tyttöni kaipailisimme kovasti äiti+lapsi ystäviä päiviämme piristämään. Olen tyttöni kanssa kotona vielä ainakin ensi kevääseen, eli pitkä talvi edessä ilma kavereita.. Mies tekee vuorotyötä (aamu/ilta), eli paljon olemme ihan kahdestaan. Kerhoilua ja muskarin olemme nyt syksyllä...
  7. H

    Pettämisestä vielä

    \ Onks tää sitten yhtään hyväksyttävämpää,oli se sitten mies tai nainen?
  8. H

    Ikä on arka asia ?

    Itse olen 41v ja muutaman keskenmenon jälkeen teimme päätöksen että nyt ei enää kertaakaan. Onhan meillä yksi murkkuikäinen jo, joten saamme olla onnellisia kun olemme saaneet edes yhden lapsen. Mutta kuinkas kävikään. Juuri kun olimme olleet varmoja ettei enää ole mitään tulossa niin kuinkas...
  9. H

    papasta

    Kolmonen on jo syövän esiaste. Lainaappa kirjastosta kirja Papakokeen kertomaa sieltä löytyy tietoa!

Yhteistyössä