Hakutulokset

  1. M

    porkkanalaatokon ohje

    Olisko kellään hyvää porkkanalaatokon ohjetta?
  2. M

    Limatulpan irtoaminen

    Hei! Ajattelin kysäistä täältä, että minkä aikaa teillä meni, kun synnytys alkoi limatulpan irtoamisesta? Viikkoja on jo 39 ja kovasti tässä odotellaan, että milloin pääsis synnyttymään. Aamulla tuli Limainen löntti jossa oli myös verta. Kiitos jos viitsitte vastata!
  3. M

    Vauvan sukupuoli?

    Hei! Ajattelin piipahtaa tännekkin puolelle kysäisemään. Minulla on menossa raskausviikot 22+2 ja eilen kävin rakenne ultrassa äitipolilla, siellä lääkäri meinasi kysymättä, että tyttö tulee... tämä tuntuu uskomattomalta, koska meillä on jo kaksi poikaa, vaikka tokihan on mahdollista saada kumpi...
  4. M

    uusia espoolaisia

    Olemme äskettäin muuttaneet Pisaan enkä tunne tältä seudulta ketään. Uusia ystäviä olisi mukava saada! Olen 26- v. ja poika 1 v 8kk.
  5. M

    vaippamerkit

    [b] =) Ehtoota vaan!Ajattelinpa kysästä et mahtaako joku tietää voiko pamperssille lähettää niitä vaippapaketeissa olevia merkkejä ja mahtaako sieltä saada jotain ilmaisjuttuja niinkun liberolta saa?
  6. M

    Ääneseudulta kamuja??

    heippa olen 25vuotias kahden tytön äippä (tytöt 01ja03) tällä hetkellä olen osa-aika töissä, mutta pikkuhiljaa jäämässä kotiin äitiyslomalle, kun kolmas pienokaisemme syntyy! etsitään kahvittelu ja leikki seuraaa, taas on kylmä talvi tulossa ja olisi mukava saada lapsillekkin leikkikamuja =)...
  7. M

    Huhuu Vantaan Hakunila

    Ystävät aloittavat työt nyt syksyllä joten kaipailisin kahvittelu/ulkoilu seuraa muista mammoista. Pesueessa vipeltää 25-vuotias vauhtimamma, 27-vuotias työnorja isi, 3,5-vuotias vilkas puuha-pete ja 1.5-vuotias pieni prinsessa. Lemmikkejä ei villakoiria lukuunottamatta löydy. Jos kaipaat...
  8. M

    Hakunilan alueen äidit

    Olen 24-v. äiti Hakunilasta. Perheeseemme kuuluu aviomies ja kohta 6-v. tyttö. LA toiselle lapselle olisi heinäkuussa. Muutamme Hakunilaan kesäkuussa, joten seuraa kaipailisin muista äideistä päivisin. sähköpostiosoite: susa1979@luukku.com \|O

Yhteistyössä