Hakutulokset

  1. I

    *KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

    Täällä ois Hyvinkäältä vajaa kolmekymppinen äiti kera 2 lapsen (2,5- & 1-vuotias). :wave: Kaipaisinkin seuraa lähinnä päivisin lasten kanssa hiekkalaatikolle, kahvitteluun tms mutta miksei muutenkin esim. lenkille tms. =) Harrastuksiin kuuluu koiran kanssa lenkkeily, salilla ja zumbassa...
  2. I

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Pitkästä aikaa kuulumisia tännekin, osan kanssa ollaankin oltu yhteydessä FB:n kautta. :wave: Tänne kuuluu hyvää, päivät menee vauhdilla! Emil käy kerran viikossa yksin kerhoilemassa ja sit käydään yhdessä muskarissa, uimassa ja perhekahvilassa sekä avoimessa vähän fiiliksen mukaan...
  3. I

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Pikaisesti kuulumisia kun lapset kerrankin samaan aikaan unilla.. Neamma jaksamista sinne! :hug: Katja taisikin kysellä miten täällä sujuu 2 lapsen kanssa. Ihan hyvin menee, tänään tuli typyllä 6 viikkoa täyteen ja suht rutiinilla mennään jo. :heart: Emil on ollut aika mustasukkainen...
  4. I

    **Kesämasut 2009**

    mansikka-maija: Piti jo aiemmin kommentoida, mutta nyt vasta muistan eli onneksi kuitenkin tutkitaan ja toivottavasti kaikki on ok! :hug: Täällä takana kamala ilta. :'( 1,5-vuotias esikoinen pääsi yllättämään, vauva oli mulla sylissä ja oltiin kaikki lattialla niin poitsu yllättäen hyppäsi...
  5. I

    **Kesämasut 2009**

    Meillä ilmavaivat ilmenee just niin että haluaa tissille vähän väliä ja sit saa raivarit siinä kun ei se tissi autakaan mahakipuun..Nyt oon vähän oppinut tunnistamaan itkuja, jos on ilmavaivaa niin kanniskellaan ja jumppaillaan niin yleensä helpottaa. =) Suht vähällä ollaan vielä selvitty...
  6. I

    **Kesämasut 2009**

    Syöttöväleistä en osaa sanoa mitään, typy nukkuu vieressä enkä edes kunnolla herää kun havahtuu syömään vaan toimin automaattisesti, työnnän tissin suuhun ja jatkan unia.. :D Sen sijaan vaipanvaihdolle herääminen koettelee pikkusinappikoneen kanssa, kakkaa ja pissaa tulee joku sata kertaa...
  7. I

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Käytiin maanantaina 1,5-vuotisneuvolassa, vähän etuajassa, lauantaina virallinen päivä. :heart: Meilläkin aika mitäänsanomaton käynti, ei ollut oma terveydenhoitaja..Emilillä painoa 11,5kg ja pituutta 85,5cm eli pitkä ja hoikka poika on. B) Meillä ei muuten ollut lääkäriä ollenkaan vaikka...
  8. I

    **Kesämasut 2009**

    Meillä myös kastetaan tyttö kuten esikoinenkin. Meillä ei suvulle varmaankaan olisi merkitystä vaikkei kastettaisikaan. Mutta nyt on "pakko" kastaa kun esikoinenkin on kastettu..Itselläkin vähän ristiriitaiset tunteet kirkkoa kohtaan, mutta kuitenkin kuulun kirkkoon kuten mieskin. Onhan siinä...
  9. I

    **Kesämasut 2009**

    Ristiäisistä: Ketä kaikkia kutsutte? Kutsutteko vanhempien lasten kummit myös? Tässä pähkäilen että ketä kutsutaan, esikoisen ristiäisissä oli viimeksi vain kummit, vanhemmat ja sisarukset.. maranooka ja Lissuli: Kiva lukea muiden täysimettäjien kuulumisia myös. =) Oon tänään ekaa kertaa...
  10. I

    **Kesämasut 2009**

    Mä kans kannatan sitä, ettei turhaan stressaa kaikesta mahdollisesta niin sujuu arki vauvan kanssa paljon paremmin. :hug: Täällä mennään täysimetyksellä ja kaikki ok. :heart: Väsymyksestä huolimatta nautin joka sekunnista vaikka mielialat heittelee ja itku tulee helposti telkkariohjelmia...
  11. I

    **Kesämasut 2009**

    Liinailusta: Meillä on Hug-a-bub ahkerassa käytössä. =) Ostin sen jo esikoista odottaessa ja oli esikoisellakin käytössä, mutta nyt on tullut jo paljon enempi käytettyä. Typy nimittäin ei oikein viihdy missään muualla kuin sylissä ja ilmavaivoja on..Helpottaa elämää kun saa kädet vapaaksi ja on...
  12. I

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Ilmoittaudunpa nyt tänne minäkin, oon ollut listoilla mukana, mutten juurikaan tullut kirjoitelleeksi kun vei opiskelut ja kaksi muuttoa raskausaikana ylimääräisen ajan ja energian.. Meille syntyi pikkuinen juhannustyttö 17.6 klo 8.19 Kätilöopiston Haikaranpesässä painoa 2379g ja pituutta...
  13. I

    **Kesämasut 2009**

    Ilmoittaudunpa nyt tänne minäkin, olin tuolla odotuspuolen listoilla mukana, mutten juurikaan tullut kirjoitelleeksi kun vei opiskelut ja kaksi muuttoa raskausaikana ylimääräisen ajan ja energian.. Meille syntyi pikkuinen juhannustyttö 17.6 klo 8.19 Kätilöopiston Haikaranpesässä painoa 2379g...
  14. I

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Ilmoittaudun nyt minäkin tänne, koneella oon käynyt päivittäin mutten ole saanut aikaiseksi kirjoitettua. Ja kiitettävästi hommaa täällä kotona kun lapset nukkuu eri aikoihin.. Paljon onnea Pikulle pienestä prinsessasta! :heart: Ja Cattielle onnittelut myös ja hyvää vointia odotusajalle...
  15. I

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Unohtui tärkein kokonaan tuosta aiemmasta tekstistä eli Carlalle paljon onnea ja hyvää odotusaikaa! :flower: Piku voi hyvinkin olla että jakaudut ennen mua, täällä ei mitään merkkejä vielä. Vauva ollut tosi alhaalla koko raskausajan ja aina vaan alemmas laskeutunut, mammahousutkin tuntuu...
  16. I

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    HeMa: Varmasti kivaa päästä välillä kotoa vähän muihin ympyröihin, ja tosiaan kun sulla on mahdollisuus tehdä lyhennettyä työviikkoa niin jää aikaa lapsillekin. =) PrincessOfAcco: Kivaa kuulla sieltäkin kuulumisia pitkästä aikaa! B) Nyt varsinkin kun ite opiskelen niin on kiva aina kuulla...
  17. I

    Hyvinkääläisiä mammoja tai odottajia?

    En viitsi tarkempaa osoitetta tähän laittaa, mutta löytyy halukkaita treffailemaan niin me ollaan mukana. :wave: Mulla on pieni vatsa kyllä, se näkyy että oon raskaana mutta ihmiset ei tajuu että ihan viimeisillään tässä mennään. :D
  18. I

    Hyvinkääläisiä mammoja tai odottajia?

    Me myös asustellaan Hakalassa. :wave:
  19. I

    Hyvinkääläisiä mammoja tai odottajia?

    :wave: 1,5 vuotiaan taaperon äiti ja kakkosta odotellaan syntyväksi lähiviikkojen aikana. Ois kiva tutustua ihmisiin, ollaan vasta muutettu paikkakunnalle enkä tunne täältä juuri ketään. :attn:
  20. I

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    jenniS: Tsemppiä aikaisten aamujen kanssa, voin lohduttaa että meillä on aikalailla samanlainen rytmi kuin teilläkin. :wave: Poitsu on vielä tosi herkkäuninen valitettavasti ja herää yleensä arkisin siihen kun mies nousee ylös klo 5.45...Ei kauheasti aina naurata kun pikkuherra herää myös vaikka...

Yhteistyössä