Hakutulokset

  1. H

    oululaiset! onko äitipoli auki näin helatorstaina

    ja yleensäkin viikonloppuna? eilisestä asti on ollut kummallista alapään jomotusta ja supistelun tuntua.
  2. H

    oululaiset! onko äitipoli auki näin helatorstaina

    ja yleensäkin viikonloppuna? ihmeellistä jomotusta alapäässä ja suppareita ollut elisen iltapäivän ja illan aikana ja taas alkoivat.. :(
  3. H

    Lastenvuoteisiin päiväpeitot?

    Mistä olette ostanut päiväpeitot lastensänkyihin? ja mitä kokoja? tuntuu että ei ole missään osunut silmiin. meillä jatkettava lastensänky keskimitassa ja nuoriso kerrossänky 70*180cm
  4. H

    olisko kellään myydä satu sopasen satutunti kirja+cd?

    Sellaista olisin vailla...
  5. H

    hemppa 100

    En oikeen mistään saa tietoa alhaisesta hempasta,on kellään kokemuksia? multa tutkivat mistä johtuu...
  6. H

    Työkkäri kutsuu :(

    Onko kukaan samassa tilanteessa,mulla viimmenen lapsi täyttä kolme vuotta,olen ollut kotona 7 vuotta,sitä ennen koulussa,olen 35v.jännittää töihin meno tai kurssille lähtö,en haluais lähteä,tykkään olla kotona ja laittaa pojan kouluun ja ottaa vastaan,ens vuonna lähtee keskimmäinen lapsi...
  7. H

    Onko kellään kaukkaria

    Meillä on n.4 v Kaukasianpaimenkoira kolmen pikku lapsen lisäksi.Meidän haukku ottaa lapset tosi hyvin huomioon,ainut vaan että on niin iso että ei ole kovin hyvä leikkikaveri, eikä koira oikein hyvin tottele heitä vaikka kuinka lapset komentaa ja haluvaisivat leikkiä "toteelevaisuutta"...
  8. H

    ciraf haalarit

    Me ostettiin pojalle 1 vuotta talveksi ciraf merkkinen haalari. Meidän mielestä tämän ikäisellä ei vielä tarvitse olla reiman eikä muitakaan kalliiden merkkien haalaria. Päivähoidossakaan ei ole, joten ulkoilemista ei ole niin paljon kuin heillä. Ihan mielenkiinnosta siis kysynkin että onko...
  9. H

    heppaihmisiä?

    Hei vaan kaikille! rv 34 olen ja esikoinen tulossa,vähän on ruvennut mietityttämään kuinka saa tallihommat tehtyä kun vauva tulee :) meillä on 1 oma hepo ja 3 hoidossa.onneksi talli on kuitenkin ihan omassa pihassa niin ei tarvitse ajella. muita joilla omia hevosia?kuinka olette pärjänneet...
  10. H

    Talon sisäkosteus

    Minkälaisia kosteuksia teillä on kotona sisällä sekä kesällä ja talvella.Meillä kesällä n.40% k ja talvella n,25% Talvella liian kuiva varmaan.Talo on vanha rempattu rintamamiestalo?Puulla lämipiävä.
  11. H

    CERAZETTE

    Syön näitä cerazette minipillereitä ja on hyvinkin normaalia ettei kuukautiskierto oo enää kovinkaan säännöllistä. Ja imetänkin vioelä.¨ Mulla oli pari kuukautta kuukautiset pois ja sitten tuli lähes kuukauden ajan runsasta kuukautisvuotoa tms. Raskaustestikin tehtiin, oli neg. Ton vuodon...
  12. H

    Apuvälineet

    Olen huolissani, koska miehelläni on nykyään hieman vaikeuksia kiihottua minusta. Olemme olleet naimisissa 10 vuotta. seksielämäämme olemme yrittäneet piristää seksielokuvilla ja erillaisilla sauvoilla. Onko muilla kokemuksia tästä?? Onko normaalia että tarvitaan jotain virikkeitä?? Kuitenkin...

Yhteistyössä