Hakutulokset

  1. O

    Ahdistaa jo tää oma olotila...

    \ mulle saat myös kirjoittaa
  2. O

    Ahdistaa jo tää oma olotila...

    \ Tsemppiä sinulle! mullakaan ei seksi ollu avainasia tässä salasuhteessa vaan se hellyys ja että pystyttiin jutella kaikesta,niinkuin olis ollu jonkinlainen yhteys meidän kahden välillä! :hug:
  3. O

    Ahdistaa jo tää oma olotila...

    \ kyllä ex-salarakkaallani on perhe ja hän ajattelee samalla lailla kun minä ettei vaan voi jättää sitä omaa perhettään. oma suhteeni oli ehkä tunteeton ,tai kenties minä kaipasin jotakin uutta ja ennenkaikkia hellyyttä joka on unohtunut omassa suhteessani jonnekkin.samanlaista oli...
  4. O

    Ahdistaa jo tää oma olotila...

    kiva kun kerroit mulle,mua nimittäin ahdistaa myös tää asia,tuntuu etten saa tätä salarakasta mielestäni pois,vaikka kuinka koitan rakastaa omaa miestäni. Onkohan minullakin tunteita häntä kohtaan viellä?en tahtoisikaan törmätä tähän mieheen koska tiedän että kontrolli voi pettää, Mun tekee...
  5. O

    Ahdistaa jo tää oma olotila...

    \ hei olis mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia kanssasi asiasta,mulla salarakas oli myös tälläinen 4kk,kestävä suhde,en siis vois mitään yhdenillan juttuu säätää,olis kiva kuulla miten te ajauduitte uudelleen suhteeseen saman salarakkaan kanssa? itse olen lopettanut suhteen tässä kuukausi...
  6. O

    Ahdistaa jo tää oma olotila...

    \ heippa jos haluut jakaa asiaa samaa kokeneen kanssa niin laitappa osottees tähän niin vaihdetaan yhdessä ajatuksia ja tuetaan toisiamme :)
  7. O

    oletteko pettäneet miestänne?

    \ Minulle käynnyt samallalailla kun sinulle,paitsi emme edes olleet eroamassa,mutta ihastuin toiseen ja tapailtiin 2kk ja huomasin rakastavani omaa miestäni! Kai me tarvitaan jotakin tällästä tapahtuvaa että ymmärretään ketä rakastetaan. jos kiinostaa vaihtaa ajatuksia asiasta niin laitappa...
  8. O

    Huhtikuussa -04 synnyttäneet

    Täällä yksi huhtikuussa -04 tytön saanut . :wave:
  9. O

    Gallup

    Tyttö viikon päästä vuoden ja hampaita 9kpl. Ylhäältä löytyy molemmat 1. ja 2.etuhampaat ja molemmat 1.poskihampaat. Alhaalta molemmat 1.etuhampaat ja oikealta puolelta 2.etuhammas.
  10. O

    Lastenvaunut Saksasta?

    Lisäilen vielä, että tilaaminen onnistuu hienosti englanniksikin. Maksoin vaunut etukäteen heiltä saamani tilausvahvistuksen tms. mukaan, ja pankissa auttoivat tässä. Vaunut lähtivät Saksasta, kun maksamani summa näkyi heidän tilillään. Pingpong-onlinessa Alv:ksi on ilmoitettu 16%, mutta joutuu...
  11. O

    Lastenvaunut Saksasta?

    Tilattiin viime keväänä Hartanit pingpong-onlinesta, ja tyytyväisiä ollaan oltu. Toimitusaika oli muistaakseni 8vkoa. Sähköposteihin vastattiin aina nopeasti. Vaunut tuli ehjinä kotiovelle sovittuna päivänä. Hinnassa säästimme noin 200? (tarkkaa summaa en tähän hätään muista). Siis aivan loisto...
  12. O

    messenger ystävät/osoitteet!

    Minutkin voipi lisätä omaan meseensä. Olen huhtikuussa 2004 syntyneen tytön äiti 28v Varsinais-Suomesta. Ja meseosoite on omppu76@hotmail.com

Yhteistyössä