Hakutulokset

  1. H

    Keinupelko

    \ Keinu ei kestäis äitiä :whistle: :ashamed:
  2. H

    Keinupelko

    \ Mutta eikös ton ikäset yleensä rakasta keinumista?Ainakin mitä olen töissä (päiväkodeissa) tavannut... Eikä siis ole koskaan pudonnut tms. koska ei ole keinuissa ollut.
  3. H

    Keinupelko

    Ongelma on tällainen: kolmevuotiaamme ei uskalla keinua.Keinuun nostamine aiheuttaa hysteeristä huutoa. En ole ennen tavannutkaan lasta,joka ei pitäisi keinumisesta ja nyt oma lapsi on tällainen.Mitä ihmettä teen,että saan pojan edes kokeilemaan keinumista? :/
  4. H

    Pakastettavat ruoat

    Itsekin pienten lasten äitinä tuskailen, kun ruoan laittoon menee niin paljon aikaa. Tehdäänkö pino ruuista, joita voi tehdä ison satsin ja pakastaa. Eli ruokia joiden maku ei kärsi pakastettaessa. Laitetaan tietysti respti mukaan. Odotan kovasti vinkkejä... Mun ohje: HERNEKEITTO 400 g...
  5. H

    2005v. synnyttäneet ja 2007v. LA löytyykö?

    Täällä kanssa yksi. Tyttö syntyi 05/05 ja kakkosen la 5.2.
  6. H

    ~KesäMassut 2007~

    Np ultrassa ollaan oltu, siellä se vauveli heitteli peppuaan, ihanaa todeta että kaikki tähän asti oli hyvin, nt oli 0,9 ja rv 13+5. Kyllä minua ennen ultraa jännittikin! Synnärilistaan voi minun osaltani laittaa HYKS, NKL (Naistenklinikka), La:han oli 1.6.07.
  7. H

    ~KesäMassut 2007~

    Hei, me ollaan kai sitten aika konkareita. Yhdessä ollaan miehen kanssa oltu 13v, naimisissa 8v. Vanhempi poika on 5v, eli syntyi kolmen aviovuoden jälkeen, nuorempi on 2,5v ja tää kolmonen nyt sitten tulossa. Tuo nikki ei muuten oikeen enää tunnu ajankohtaiselta kun heikotus ja huimaus on jo...
  8. H

    ~KesäMassut 2007~

    Moi pitkästä aikaa. Meillä la 1.6 ja ensimmäinen ultra reilun parin viikon kuluttua. Kyllä se todella jännittää. Mulla kolmas raskaus menossa ja toisessa löydettiin rv 20 sikiön päästä kysta jonka niillä viikoilla olisi pitänyt jo hävitä. Tämän kerrottiin suurentavan riskiä 18 trisomialle joka...
  9. H

    ~KesäMassut 2007~

    Moi, voisin kans liittyä letkaan. Rv 8,5, la 1.6.07. Heikottaa, pyörryttää ja on melkein koko ajan vähän paha olo. Tulokas olis meidän perheessä kolmonen. Edeltäjät poikia -01 ja 04, itse mulla on ikää 35v joten ajateltiin miehen kanssa että jos vielä kerran lähdetään leikkin niin ei vitkutella...
  10. H

    Koska käynnistys, jos menee yli LA:n?

    Kaks viikkoa la jälkeen kontrolli mutta tiiän että on käynnistetty vasta kun on ollu vko44. Riippuu siis tilanteesta. Tosin kontrollissa kun heittääntyy ikäväks ja sanoo ettei enää suostu minnekkää lähtee ilman lasta saattavat suostua.

Yhteistyössä