Hakutulokset

  1. N

    Lassien välikausihanskojen koko

    Minkäköhän ikäisen koko on Lassien välikausihanskoissa koko 2? Huutiksesta niitä katselen ja ei aavistustakaan niiden kokoluokituksesta...
  2. N

    Kansalaisopistojen jumppaohjaajat

    Onko kukaan ollut jumppaohjaajana kansalaisopiston jumpissa? Uteliaisuuttani kyselen millaista palkkaa sellaisesta saa? Täällä etsitään sellaisia...En kylläi nyt voisi mennä. Olen aivan liian huonossa kunnossa vetämään mitään jumppaa, mutta jospa tästä saisi itsensä kuntoon joskus...Olisi...
  3. N

    sterilisaatio

    Onko kellään kokemusta kyseisestä toimenpiteestä? Mä aion itseni hommata jonoon sitä varten ja ei pitäisi olla esteitä sen saamiseen. Olen vain 28-vuotias ja lapsia on vasta kaksi. Mutta mulla on terveydelliset perusteet. Parissa raskaudessa olleet myrkytykset (jälkimmäisesä hengenvaarallinen)...
  4. N

    Hiekkalaatikko netistä

    Onko kenellekään tullut vastaan missä nettimyynnissä lasten hiekkalaatikkoa? Ja sellaista johon kuuluu kansikin. Elloksella on, mutta ilman kantta. Tähän asti kaupassa vastaan tulleet ovat olleet niin isoja, että eivät taida mahtua farmariin. Olisi niin kätevä tilata kotiinkuljetuksella...
  5. N

    Parvorokon labrakokeiden tuloksista tietäjät!

    Parvorokon labrakokeiden tuloksista tietäjät! En löydä nyt ainakaan googlella mistään...Jospa täällä olisi joku labratietäjä tai terveydenhoitaja tai muu asiantuntija. Mä kävin tuossa monta viikkoa sitten parvorokko labroissa. Ekoista labroista sain jo aikoja sitten vastauksen ja labrat oli...
  6. N

    Parvorokon labrakokeiden tuloksista tietäjät!

    En löydä nyt ainakaan googlella mistään...Jospa täällä olisi joku labratietäjä tai terveydenhoitaja tai muu asiantuntija. Mä kävin tuossa monta viikkoa sitten parvorokko labroissa. Ekoista labroista sain jo aikoja sitten vastauksen ja labrat oli negatiiviset eli vasta-aineita rokolle ei ole...
  7. N

    Täydelliset naiset dvd-boxi

    Mistäköhän kaupasta löytäisin Täydellisten naisten dvd-boxi KAKKOSEN? Ja paljonkohan ne kaupassa maksaa? Huuto.netissä olisi, mutta hintaa on kolmenkympin kieppeillä ja siihen paketin postikulut. Tulisiko jo kaupasta edullisemmaksi?
  8. N

    Rattaiden valjaat

    Pakko kysyä, kun tuli noista valjaista kävellessä mieleen...Ei kai kenenkään lapsi pysy rattaissa ilman valjaita? Siis sen ikänen joka jo liikkuu hyvin. Meidän 1v2kk ei pysy sekuntiakaan sielä istumassa ilman valjaita.
  9. N

    Hampaiden pesu

    Saako joku OIKEESTI pestyä hampaat n. vuoden ikäiseltä? Ja millä ihmeen keinolla? Meillä ei onnistu, ei sitten millään. Ja kaikenlaista koitettu. Minkä ikäiselle voi antaa niitä xylitol pastilleja? Onko niissä sellasia mitkä liukenee suussa eli niihin ei tukehtuisi?
  10. N

    Hattulan äidit ja lapset!

    Kaikki leikkipuistot tuntuu olevan aina tyhjillään. Missä ihmeessä te kaikki olette? Kotiäiti ja pian yksi vuotias poika kaipailee leikkiseuraa. Kummastakaan ei tosin ole paljon leikkimään (poika vielä niin pieni), mutta kiva olisi joskus muitakin nähdä. Kovin pitkälle ei viitsi lähteä kävellen...
  11. N

    äitiysrahasta

    Olen nyt kotona 11kk lapsen kanssa. Jos toinen lapsi syntyisi vaikkapa vuonna 2008 mulla olisi oikeus samaan ä.päivärahaan kun ensimmäisen kanssa, eikö vain? Ja tähän ä.rahaan tulisi se uusi korotus (eli 90% ja 75%)? Näinhän se menee jos en töissä ole välissä? Meneekö se sitten uudelleen...
  12. N

    Äitiysrahasta

    Olen nyt kotona 11kk lapsen kanssa. Jos toinen lapsi syntyisi vaikkapa vuonna 2008 mulla olisi oikeus samaan ä.päivärahaan kun ensimmäisen kanssa, eikö vain? Ja tähän ä.rahaan tulisi se uusi korotus (eli 90% ja 75%)? Näinhän se menee jos en töissä ole välissä? Meneekö se sitten uudelleen...
  13. N

    Ensikengät

    Milloin te olette ostaneet lapselle ensikengät? Silloin kun nousee vai vasta, kun kävelee ilman tukea? Meidän lapsi nousee ilman tukea ja ottaa muutaman askeleen tukea vasten. Jokohan ne kengät olisi ajankohtaiset? Ihan pelkkään ulkokäyttöön ajattelin. Sisällä ajattelin, että pärjäisi paljain...
  14. N

    Osteogenesis imperfecta

    Onko tuttu sairaus kenellekään? Itsellä, lapsella tai vaikka tuttavalla? Täällä itsellä ja lapsella epäily kyseisestä sairaudesta.
  15. N

    Osteogenesis imperfecta

    Löytyykö ketään kyseistä sairautta sairastavaa tai ketään kenen lapsella olisi? Tai vaikka tutun tutulla?
  16. N

    Osteogenesis imperfecta

    Onko täällä ketään joka sairastaisi kyseistä sairautta/kenen lapsella sairaus olisi?
  17. N

    Meikkivinkki sivuja?

    Tiedättekö te mitää hyviä sivuja mistä löytäisin meikkausvinkkejä? Ajattelin (pihinä) tehdä kesällä itse häämeikin ja pitäis vissiin ruveta harjottelemaan.

Yhteistyössä