Hakutulokset

  1. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    No niin kerkeepäs sitä tännekin taas :) elikkäs maailman suloisin tyttövauva syntyi sitten maanantaina :heart: 50cm ja 3626g ja kotiin päästiin eilen :) Synnytys meni mitä mainioimmin jos niin voi sanoa :) kovin toisaalta jännitin että kestänkö kivut ja kauan menee mutta näin ensisynnyttäjäksi...
  2. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Huomenta! Paljon onnea pienen käärön saanneille :flower: keskiviikkona palailin mökiltä ja sen jälkeen oonkin vaan siivonnut kotia kun pitkästä aikaa oon kunnolla kotona ollu, tais tuottaa touhuuminen tulosta meinaan tämä rouva taitaa tänään päästä viimeinkin synnyttämään :) Eilen oli...
  3. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Paljon onnea vauvoille ja äideille ja toki koko perheille täältäkin :flower: En ookkaan taas toviin kerennyt kirjoittelemaan kun en netin läheisyydessä ole ollut... Reilu pari viikkoa sitten menin sitten naimisiin ja yhtenä kappaleena sainkin astella alttarille, hormoonit oli kyllä niin...
  4. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Iltaa vaan kaikille pitkästä aikaa! Taas kerran ihan nolottaa kun en aikoihin ole tänne kirjoitellut, on vaan ollut niin kova kiire kokoajan.. Tää lapsikin kerkee varmaan syntymään ilman et mä ees tajuun mitään :) No mutta nyt on harjottelu/koulu ohi samoin työt ja ansaittu äitiysloma...
  5. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Äitee2 paljon jaksamista ja tsemppiä sulle :flower: toivotaan et ne pikkuset vielä hetken aikaan siellä jaksais olla... Niillä taitaa vaan olla kova kiire tapaamaan sua ihan kunnolla :) Pitkiin aikoihin en taaskaan oo kerenny kirjotella, hääjärjestelyt ja väsymys vie niin paljon aikaa...
  6. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

    Heipähei! Kovin on kiireistä ollut etten tännekään ole kerennyt kirjoittelemaan... Koulusta on harjottelu käynnissä, kotona remppa päällä ku pitäs makuuhuoneet saada kuntoon, varsinkin toi lastenhuone :) hääkutsut sain viimeinkin postiin viimeviikolla ja niiden tiimoilta tekemistä on...
  7. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Huomenta! Täälläkin on jo aikaisin herätty... Yleensä mies hoitaa tiskit mut tänään aamulla mulle tuli joku hirvee halu tiskata :) Oonkin sit tässä tiskaillu ja pullataikinakin tuolla kohoo liinan alla, pitäs sekin varmaan jo leipoo... Mies lähti aamulla töihin niin enhän mä enää sen jälkeen...
  8. gataa

    Alle 25v. ensiodottajat

    Pitäisiköhän munkin liittyä joukkoon mukaan... :) Omassa kodissa asustellaan ja kummatkin ollaan -85, keretään molemmat täyttää 23 ennen ku vauva syntyy... La on heinäkuussa ja häät kesäkuussa :) Yritystä oli reilut puol vuotta ennen ku tärppäs ja tiesin et on mahollista et oon raskaana ku...
  9. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Hyvää Pääsiäistä kaikille!!!! :) Pikaseen tulin kuulumisia kirjottelemaan... Vaikka kenelle piti kirjotella mut enhän mä enää muista et mitä... Sen oon muuten huomannu et tuntuu et raskauden myötä on muistiki lähteny =) Käytiin kattomassa taas tänään miehen siskon lasta, on se vaan niin...
  10. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Heipparallaa!! Täällä ihan täpinöissäni oottelen ku aamulla miehen sisko on lähteny synnyttämään ja vieläkään ei oo mitään kuulunu... Syntyispä jo ni pääsis pikkusta kattomaan :) tenttiin pitäs lukee mut eihän sitä mihinkään pysty keskittymään, varsinkin kun toi masuasukki häiriköi ihan...
  11. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Vilma-Annika itse kävin eilen Brunon luona ja olen kyllä sitä mieltä että oli se sen arvoista... :) Saatiin tosiaan se dvd mukaan sekä 16 aivan uskomattoman suloista kuvaa, makso 160,94e kelakorvauksen jälkeen... Napanuora oli kovin naaman edessä kokoajan mutta kyllä sieltä silti ihan mukavia...
  12. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~maaliskuussa~

    Ajattelin tässä nopee kirjotella jotain... Kirjottelin pitkät pätkät tossa keskiviikkona mut just ku olin sitä lähettämäs tänne ni eikös meiän netti menny poikki... Sain sen onneks siirrettyä wordiin niin et voisin sen sit tänne laittaa heti ku se netti alkas toimii, mut ku se nyt ei vaan haluu...
  13. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

    Paveli aika kumma ettei sulle sitä rautaa määränny.. Mulla oli toissakerralla Hb 122 ja silti laitto jo varoiks syömään rautaa... Voihan se tosiaan olla et ei haluu 'lisäraudan' vaikuttavan jos ne vielä joitain kokeita vaikka tekee mut kumma ettei se sit sulle kuitenkaan maininnu et tämän takia...
  14. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

    Paveli aika kumma ettei sulle sitä rautaa määränny.. Mulla oli toissakerralla Hb 122 ja silti laitto jo varoiks syömään rautaa... Voihan se tosiaan olla et ei haluu 'lisäraudan' vaikuttavan jos ne vielä joitain kokeita vaikka tekee mut kumma ettei se sit sulle kuitenkaan maininnu et tämän takia...
  15. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

    Niin tosiaan sen vielä unohdin tohon laittaa että rakenneultrassa tosiaan veikattiin tyttöä, ei kylläkään sanonut varmuudella... Tuleva isukki taitaa olla pienessä 'shokissa' asiasta kun ollaan kummatkin oltu niin varmoja että poika tulee, iloinenhan toi toki on jos tulee pikku prinsessa mut...
  16. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

    Iltaa!! Pitäisköhän tässä munkin siihen galluppiin vastata kunnolla: elikkäs.. -pahoinvointi jatku erittäin pitkälle, itseasias viimeviikollaki oksensin 2 kertaa ja vieläkin yökkäilen välillä ku pesen hampaita aamulla -aluks naama kukki, nyt on mukavasti rauhottunut -hajuaisti ollu tosi...
  17. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

    Heipähei vaan kaikille!! Ihan nolottaa :ashamed: en oo tän vuoden puolella käyny kirjottelemassa kertaakaan, muka kokoajan on niin kiire ettei saa kirjotettua, lueskellut oon kylläkin.... Tänne kuuluu ihan hyvää :) vaihtelevasti menee, vieläkin oksentelen sillointällöin, tällä viikolla...
  18. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Iltaa! Piti tulla taas pikaseen kirjottelemaan ettei väli venähdä liian pitkäksi :) Huomenna aikaisin aamulla lähdemmekin sitten kohti Portugalia :) vielä ei kyllä tunnu siltä... Pakkauksetkin vielä kesken ja nukkumaankin pitäs jo mennä... Olo on helpottunut huomattavasti, paha olo yllättää...
  19. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Ai niin, meinas melkee unohtuu... Oikein ihanaa ja rauhallista Joulua kaikille heinämammoille!! :)
  20. gataa

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Ajattelin tänne tulla pikaseen vielä kirjottelemaan kun illalla voipi olla kiirus ja huomen aamulla suunnataankin sitten kohti mökkiä, palailen lueskelemaan tänne sitten ens viikon to... Kahet mammahousut kävin eilen illal ostamassa nyt kun jo uskals ja olipa paljon mukavampi olla tänää...

Yhteistyössä