Hakutulokset

  1. Hensku-80

    Tiedoksi taas, että harmaa Hensku-80 en ole minä!

    Minä kirjoitan aina ja vain mustana. =)
  2. Hensku-80

    Nimi kysymys?

    Kumpi on parempi nimi Vilho Toivo Olavi vai Vilho Toivo Taneli? Mitä mieltä olette näistä tytön nimistä? Mikä on paras? Hilla Kaisla Anniina Hilla Kaisla Adeliina Hilla Saana Anniina Hilla Saana Adeliina Sisarukset Lenni Nooa Viljami, Lilja Lumi Tuuliina, Pihla Taika Helmiina, Niilo Onni...
  3. Hensku-80

    Heips! Tyttö kastettu...

    :wave: Nimeksi tuli Helmi Aava Adalmiina :heart: Sisarukset: Lenni Nooa Viljami Lilja Lumi Tuuliina Pihla Taika Helmiina Niilo Onni Eemeli :heart: :heart: :heart: :heart:
  4. Hensku-80

    Mitä mieltä olette nimistä? Mikä paras?

    Ilona Helmi Adalmiina Helmi Nuppu Adalmiina Helmi Ilona Adalmiina Helmi Aava Adalmiina Sisarukset: Lenni Nooa Viljami Lilja Lumi Tuuliina Pihla Taika Helmiina Niilo Onni Eemeli :wave: =)
  5. Hensku-80

    Mitä mieltä olette näistä nimistä?

    Pinja Tuuli Adalmiina Heini Tuuli Adalmiina Tuuli ? Adalmiina Vilho Toivo Taneli Eemil Toivo Taneli Sisarukset: Lenni Nooa Viljami Lilja Lumi Tuuliina Pihla Taika Helmiina Niilo Onni Eemeli :heart: =) :wave:
  6. Hensku-80

    Eemeli kolmanneksi nimeksi...?

    Mikä ensimmäiseksi ja toiseksi nimeksi? Nimessä ei saa olla R-kirjainta. Ei tytön nimikään ole vielä varma, joten niitäkin saa ehdotella. :wave: Sisarukset on Lenni Nooa Viljami, Lilja Lumi Tuuliina ja Pihla Taika Helmiina. :heart:
  7. Hensku-80

    1980 syntyneitä?

    Minä heinäkuussa. :wave:

Yhteistyössä