Hakutulokset

  1. H

    *** VIIKKO 19 ***

    :whistle: Jep jep, täällä kans koitetaan kestää tätin vierailua nyt kolmatta päivää. yk 2 menossa ja esikoisesta haaveilemme. Pitkät viikot on meillä edessä, mutta onneksi kohta alkaa se kuukauden mukavin vaihe :D
  2. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Täällä pidetään tätille seuraa...blääh. Elio mulla menossa kiertopäivä 2. Uutta tsemppiä vaan muillekin tippuneille!
  3. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Heipä hei! Mulla onkin tänään kp 19/29, kun tuota almanakkaani tarkastelin. Kaiken näköistä oirehdintaa tässä on ollut pillereiden lopettamisen jälkeen. Pari päivää sitten vatsaa turvotti ihan älyttömästi ja nyt kahtena päivänä nännit ovat olleet niin arat, että tiukkoja urheiluliivejä en edes...
  4. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Mulla on nyt kp 12/29. Jätettiin kylläkin pillerit justiin pois, mutta nyt ainakin näyttää ovulaatio tulevan hitaasti mutta varmasti. Vietän tässä vapaapäivää ja pitäis keksiä muuta ajateltavaa välillä kuin omien limojensa tarkkailu :D
  5. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    :D Eilen avattiin grillikausi, kun oli niin ihanat kevätilmat. Mulla ainakin alkaa ihan älytön vauvakuume vaivaamaan aina keväisin. Tänä vuonna onneksi saa jo yrittääkin toteuttaa haaveitaan :heart: Saa nähdä vaan, miten sekaisin tuo kierto nyt on, kun vasta lopetimme pillerit, ja niitä tuli...
  6. H

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    :D Liityn joukkoonne valtaisaan! Olen 25-vuotias esikoisesta haaveileva nainen. Mieheni on 30-v. ja pillerit heitimme roskakorin uumeniin helmikuulla. Yritän olla liikaa vouhoyyamatta, kun ollaan vielä näin alkuvaiheessa tuon yrittämisen kanssa, mutta kuume nousee joka päivä! :heart:
  7. H

    Ei almanakassa olevat nimet

    Hei,kiitos nettiosoitteesta.Meillä mummo myös haluaisi vietellä Eerinin nimpparia ja kovasti kyselee millon vietetään(itse pääsisi vaan yhdet juhlat vähemmällä ;) ) ja ajattelinkin tuota Erikan päivää.Katsotaan nyt.. Viettelettekö muuten lastenne nimipäiviä perheen parissa vai onko ne...
  8. H

    Ei almanakassa olevat nimet

    Mitä mieltä olette sellaisista nimistä ja pitäisikö teistä keksiä niille nimille joku nimipäivä?Mielenkiinnosta haluaisin myös tietää minkälaisia nimiä olette "almanakan ulkopuolelta"antaneet?Onko nimi tuntunut heti oikealta vai oletteko epäröineet jälkeenpäin nimivalintaa? Meillä tyttö sai...

Yhteistyössä