Hakutulokset

  1. A

    Kertoisiko joku..

    Eli siis olemme lapseni isän kanssa tekemässä lopullista pesäeroa ja tottakai tosi riitaisissa merkeissä..alatyylistä kielenkäyttöä on harrastettu puolin ja toisin,mutta eniten on potuttanut minun leimaamiseni hoidon tarpeessa olevaksi hulluksi..tästä "hulluudestani" johtuen ex-mieheni on...
  2. A

    Olenkohan ylihuolehtiva äiti??

    Olenko mielestänne ylisuojeleva lapseni suhteen,kun en päästä 1,2v.lastani mummolaan viikonlopuksi hoitoon..mummo asuu 150km päässä,näkee lasta ehkä 3kk välein,jos isä vie lapsen heille.Muuten yhteydenpito mesetystä,tekstiviestejä ja postikortteja lapselle(ei kyllä hirveästi niiden päälle vielä...
  3. A

    Olenkohan ylihuolehtiva äiti??

    Olenko mielestänne ylisuojeleva lapseni suhteen,kun en päästä 1,2v.lastani mummolaan viikonlopuksi hoitoon..mummo asuu 150km päässä,näkee lasta ehkä 3kk välein,jos isä vie lapsen heille.Muuten yhteydenpito mesetystä,tekstiviestejä ja postikortteja lapselle(ei kyllä hirveästi niiden päälle vielä...
  4. A

    Olenkohan ylihuolehtiva äiti??

    Olenko mielestänne ylisuojeleva lapseni suhteen,kun en päästä 1,2v.lastani mummolaan viikonlopuksi hoitoon..mummo asuu 150km päässä,näkee lasta ehkä 3kk välein,jos isä vie lapsen heille.Muuten yhteydenpito mesetystä,tekstiviestejä ja postikortteja lapselle(ei kyllä hirveästi niiden päälle vielä...
  5. A

    Miten suojaatte taaperonne kevätauringolta??

    Eli siis laitatteko aurinko- tai muuta voidetta kasvoihin jo näin keväällä?Entä käytättekö aurinkolaseja lapsella?
  6. A

    Koin elämäni järkytyksen kun kurkkasin peilin avulla

    alapäähän. Repeämä oli siisti, mutta jokin ällötys roikkui emättimestä. Näky oli niin karmea, etten oikein uskaltanut edes katsoa. Itkuhan siinä tuli, kun kerkesin kuvitella jos jonkinmoista... No soitin osastolle (Olin päivällä päässyt kotiin), jossa epäilivät hyytymän olevan tulossa. Minä...
  7. A

    Hirveän ihana synnytys ja pienensuuren miehen maailmaantulo!

    Herään supistukseen. Kello on neljä aamuyöllä. Menen takaisin makuulle odottelemaan lisää. Seu-raava tuleekin heti kohta perään ja kipeä. Nousen ylös ja menen vessaan. Veristä limaa tulee, eli limatulppa on lähtenyt. Mies herää kun huokailen sohvan selkänojaa vasten ja keittää kahvit. Kyse-lee...
  8. A

    Olemme suunnitelleet kanin ottoa jo pitemmän aikaa ja

    nyt se olisi sitten mahdollista, kun tuttavaperheellämme on 5 viikkoiset poikaset. Poikaset ovat olleet emonsa kanssa ulkovarastossa häkissä ja tottuneet siellä tekemään tarpeensa laatikkoon. Ajattelimme että pitäisimme kania kesän ulkona tilavassa häkissä katoksessa ja syksyllä sitten...
  9. A

    kuinka pian uskaltais yrittää?

    mulle tuli keskenmeno noin kuukausi sitten. ekat menkatkin oli ja meni. nyt askarruttaa kuinka pian uskaltais alata yrittään uudelleen vauvaa?jotkut sanoo et kannattas odottaa muutamat menkat et kohtu ja kroppa ehtis palautua.mitä mieltä ootte??
  10. A

    ystäviä pk-seudulta

    Moikkatimoi! Täällä 29-vuotias helsinkiläinen kahden pienen pojan äiti etsii uusia ystäviä vaihtamaan kuulumisia. minna.nn@suomi24.fi

Yhteistyössä