Hakutulokset

  1. N

    Jeppe tarvitsee uuden kodin!

    :attn: Eli hakusessa on 3,5 vuotiaalle karkeakarvaiselle kettuterrierille uusi koti. Jeppe haluaa kodin missä ei asusta toisia koiria eikä myöskään ole lapsia. Pysyy hanskassa ja tottelee.Sopii ihmiselle joka harrastaisi koiran kanssa jotain,sopii myös metsästäjälle (suuri riistavietti)...
  2. N

    Miksi vauvaa ei saa herättää?

    meille lääkäri sanoi synnärillä kun kotio lähettiin että vauvan tahtisesti.kyllä se vauva herää itte kun nälkä on. no kun kotio tultiin niin likka alko veteleen 12 tunnin yöunia. ja hyvin on kasvanu ja kehittyny,täyttää sunnuntaina 10 kk. mun mielipiteeni on (ja tämähän on vaan mun oma...
  3. N

    Muita lahkeessa roikkuvia 10-11kk?

    meillä likka (10 kk) tulee roikkumaan punttiin jos teen jotain,kysyn että tulikko äitee kattomaan?, niin heti perään halaa jalkaa ja jatkaa sitten omia leikkejään. sietää jäädä yksikseen,sitä ongelmaa ei ole. itse en koe asiaa rasittavaksi.on se vaan niin hellyyttävää kun likka tulee välillä...
  4. N

    6kk synnytyksestä: SEKSI EI ONNISTU!

    yli vuosi menty ilman seksiä ja ei kiinnosta vieläkään.ei ole haluja. tyytyväinen olen elämääni silti vaikkei seksiä olekkaan. jos liikaa mietin niin tulee etova olo. eiköhän se sitten aikanaan kiinnosta?????????
  5. N

    Vaihdatteko vauvalta aina heti kakkavaipan pois?

    kyllä minä vaihdoin aina vaipan kun vauvalta kakka tuli.ei meillä neiti edes ikinä heränny siihen jos vaihdoin vaipan kun oli justiinsa ennen nukahtamista kakan vääntäny. ajatelkaapa itteenne siihen tilanteeseen kun on löysät housussa ja ei saa housuja vaihtaa,kyllä se varmaankin polttelee...
  6. N

    yönläpi nukkumisesta vielä...

    meillä neiti nukkui yöt läpeensä 5 päivän ikäsestä eteenpäin. ensimmäisen kuukauden imetin ja lopun aikaa korvikkeella.kun imetin niin tankkas illalla 3 tuntia yötä varten,yöllä ei herännyt syömään kertaakaan. neiti nyt 10 kk ja 4 yötä ollaan yhteensä valvottu,nekin hampaitten takia.
  7. N

    8kk mittoja....

    meillä neiti 75 cm pitkä ja painaa 9 kg. syntymämitat: 51,5 cm/3290 g
  8. N

    hirveitä juttuja taas tuolla apulassa

    tarkkaan tarvittee kattoo kun pennun nykypäivänä ostaa. itse ostin pennun marraskuussa apulan kautta eikä mitään ole ilmennyt.tosin vaadin eläinlääkärin tarkastuksen ja ensimmäisen rokotuksen yhteydessä pentu tutkittiin tarkoin. kävin pennun hakemassa paikan päältä että näin vanhemmat ja paikan...
  9. N

    sisäkoira lapsiperheeseen?

    Kääpiöpinseriä joku suositteli, voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Tosin pinserit eivät ole sieltä pehmeimmästä päästä luonteeltaan... Kääpiöpinsereissäkin on omia yksilöitä.Vanhemmistahan se riippuu että minkälainen pentu tulee. Meillä on kääkkä kyllä tosi lutunen ja eikä ole ollut ongelmia sen...
  10. N

    Myydään kuljetusboxi

    Täällä olisi tarpeettomana Clipper 3-kuljetuskoppa. Ollut yhdellä koiralla (kääpiöpinserillä). Hyvä kuntoinen.Sininen väriltään. Hinta 40 ? Laitappa yv:tä tai sähköpostia: s.vahlsten@netti.fi Koppa sijaitsee Valkeakoskella.<br><br>
  11. N

    sisäkoira lapsiperheeseen?

    meillä on kääpiöpinseri ja on ollut oiva valinta.asutaan omakotitalossa kanssa ja pihaa on missä temmeltää.käytän 3 kertaa päivässä lenkillä (1 pitkä ja 2 lyhyempää.)ja koirakaverin kanssa riehumiset pihalla. kääkät ovat yleensä aika palelevaa sorttia lyhyen turkkinsa takia ja viihtyvät toooosi...
  12. N

    Mikä on alkoholisti?

    haluan kertoa teille tarinan ex-miehestäni joka oli alkoholisti.Meille tuli ero 9 vuotta sitten viinan takia.Näinä vuosina viinan käyttö lisääntyi huolimatta uudesta naisystävästä ja poikiensa tapaamisista. Tiedän kuitenkin sen että hän oli todella hyvä mies ja isä ilman viinaa,mutta kuningas...

Yhteistyössä